  • 1. Data: 2008-02-29 14:29:27
    Temat: [KK ING] kursy
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Tak na fali popularnosci kart Polbanku, w przypadku ING wszystko wskazuje na
    to, ze sposob przeliczanie jest podobny. Ostatni moj eksperyment polegajacy
    na zaplacie czesci naleznosci w NOK karta rozliczana "przez Euro" a czesci
    karta rozliczana "przez USD" dal taki sam kurs. Dodatkowo jest to kurs
    zgodny z tabelarycznym kursem sprzedazy banku z dnia ksiegowania transakcji.
    Dodatkowo jedna z kart byla systemu Visa a druga MC.

    Nie ma zatem zadnego przeliczania na walute rozliczeniowa i podobnych
    pierdol. Regulaminy klamia. :-)

    Moze ktos wykona dodatkowe testy?

    marekz

  • 2. Data: 2008-04-01 08:41:10
    Temat: Re: [KK ING] kursy
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 29 Feb 2008 15:29:27 +0100, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > Visa a druga MC.
    >
    > Nie ma zatem zadnego przeliczania na walute rozliczeniowa i podobnych

    Jakoś w tamtym roku robiłem małe porównanie tylko dla trochę egzotycznych
    walut: Message-ID: p...@h...net

    Trzebaby teraz porównać dla euro i usd i będzie w miarę jasny i klarowny
    obraz w sprawie ing vs polbank.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-04-02 19:59:31
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > Moze ktos wykona dodatkowe testy?

    Właśnie taki test wykonałem i jestem MOCNO zdziwiony. Zdenerwowany raczej nie,
    bo straciłem na kursach tylko 5zł ale fakt faktem - ING jest DO BANI.

    ING Pomarańczowa KK (VE płaska)
    Płatność dokonana 29-03, rozliczona 02-04
    1 EUR = 3,706

    mBank debetowa (VE płaska)
    Płatność dokonana 29-03, rozliczona 01-04
    1 EUR = 3,583

    Z GBP to samo, z tym że porównanie ING i PKO BP. Różnica w kursie również
    ponad 10gr!!!

    Czy to dlatego że w ING to KK? W mBanku dla VE i VC kursy były zawsze takie
    same, więc to chyba nie ma znaczenia.

    Sinus

  • 4. Data: 2008-04-02 20:11:18
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > ING Pomarańczowa KK (VE płaska)
    > Płatność dokonana 29-03, rozliczona 02-04

    Kursy EUR banku z tabeli:
    31 marca 3,5878
    1 kwietnia 3,5745
    2 kwietnia 3,5744

    Powinno być rozliczone, po którymś z tych kursów. Mnie się zawsze zgadzało,
    nie wiem jak to mozliwe, że u Ciebie stało się jak się stało. Zgadzało mi
    się także dla walut innych niż EUR. Testowałem dla kredytowych: VC, VG oraz
    MC. Pomarańczowej akurat nigdy nie miałem okazji mieć.

    > Czy to dlatego że w ING to KK? W mBanku dla VE i VC kursy były zawsze
    > takie
    > same, więc to chyba nie ma znaczenia.

    Na pewno nie dlatego, że KK. Może to jakiś dziwny aspekt pomarańczowej
    karty?

    marekz

  • 5. Data: 2008-04-02 21:07:58
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

> [...]
    > się także dla walut innych niż EUR. Testowałem dla kredytowych: VC, VG oraz
    > MC. Pomarańczowej akurat nigdy nie miałem okazji mieć.

    Na infolinii bardzo się zdziwili że transakcja została rozliczona po tak
    wysokim kursie. Sugerują złożenie reklamacji, co też jutro uczynię.

    Sinus

  • 6. Data: 2008-04-02 21:17:29
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Na infolinii bardzo się zdziwili że transakcja została rozliczona po tak
    > wysokim kursie. Sugerują złożenie reklamacji, co też jutro uczynię.

    To mi smierdzi jakąś marżą Visy 3%, ale nigdy w ING czegos takiego nie
    doświadczyłem.

    marekz