  • 11. Data: 2008-01-20 21:42:20
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 13:32:13 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > A kwota minimalna wieksza od 0 ?

    Zawsze była w wysokości minimum 30zł.

  • 12. Data: 2008-01-20 21:43:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    smE wrote:

    > Mnie się wydaje, że jest pewna nowość - nie ma już terminu w którym należy
    > spłacić kartę. W starej wersji z tego co pamiętam była informacja do kiedy
    > trzeba spłacić kwotę minimalną, teraz tej informacji nie ma (przynajmniej
    > ja nie widzę). Aby się do wiedzieć do kiedy mam spłacić muszę czekać za
    > wyciągiem...

    Ja widzę do kiedy mam spłacić kartę (ale ja loguję się "na konto").

    p. m.

  • 13. Data: 2008-01-20 21:46:49
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "smE" <n...@n...com> wrote in message news:8359hbx0w7c2$.dlg@th.el.ma...
    > To ja mam chyba jakąś popsutą wersję...
    > http://img237.imageshack.us/img237/3631/bankdv4.jpg

    W citku zdarza sie, ze niektorzy uzytkownicy maja popsuta wersje. U mnie
    nie bylo widac przelewow z data przyszla z KO, ale juz widac. Sprobuj
    trafic do kogos kompetentnego (moze byc trudno, bo pracownicy infolinii sa
    bardzo odporni na tlumaczenia, ze czegos nie widac, bo maja w skryptach
    napisane ze widac i tyle). U mnie poprawili i przeprosili, moze i u ciebie
    sie uda.

  • 14. Data: 2008-01-20 21:56:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 21:46, "ygreko" <y...@...com> wrote:

    > W citku zdarza sie, ze niektorzy uzytkownicy maja popsuta wersje. U mnie
    > nie bylo widac przelewow z data przyszla z KO, ale juz widac.

    A ktora sesja wtedy wychodza? Pierwsza?
    Zalozylem KO pod splacanie KK i mialbym wygode, jakbym tak sobie
    zadysponowal.

  • 15. Data: 2008-01-20 21:57:14
    Od: smE <n...@n...com>

> [...]
    > napisane ze widac i tyle). U mnie poprawili i przeprosili, moze i u ciebie

    Zadzwoniłem do citi i wyjaśniłem sprawę. Podobno jest jakaś promocja, a
    przynajmniej ja w niej biorę udział, która polega na tym, że w styczniu
    nie muszę spłacać kwoty minimalnej. Dlatego też nie mam dostępnej
    informacji do kiedy trzeba spłacić kartę :) Od lutego ma być normalnie.

    Dzięki za pomoc w dochodzeniu do przyczyny.

  • 16. Data: 2008-01-20 22:00:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 21:57, smE <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > informacji do kiedy trzeba spłacić kartę :) Od lutego ma być normalnie.
    >
    > Dzięki za pomoc w dochodzeniu do przyczyny.

    A konkretnie? Czy to oznacza, ze przedluzyli ci GP na nastepny okres
    rozliczeniowy, czy tylko, ze jesli nie splacisz kwoty minimalnej, to
    nie wlepia kary, ale nalicza odsetki?

  • 17. Data: 2008-01-20 22:01:00
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]

    terminu nie ma gdy pojawia sie opcja "zero splaty" pojawia sie ona raz na
    pol roku, dowiedzialem sie o tym od infolinii. Za miesiac bedziesz mial
    kwote minimalna do splaty wtedy pojawi sie przy niej normalna data. Zeby
    onlinie zobaczyc zawsze date do splaty trzeba uruchomic wyciagi online.

  • 18. Data: 2008-01-20 22:02:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 22:01, "sensei" <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > kwote minimalna do splaty wtedy pojawi sie przy niej normalna data. Zeby
    > onlinie zobaczyc zawsze date do splaty trzeba uruchomic wyciagi online.

    A konkretnie? Czy to oznacza, ze przedluzyli GP na nastepny okres
    rozliczeniowy, czy tylko, ze jesli nie splacisz kwoty minimalnej, to
    nie wlepia kary, ale nalicza odsetki?

    Na wyciagach papierowych nic takiego nie stwierdzilem, a KK u nich mam
    chyba z 8 miesiecy.

  • 19. Data: 2008-01-20 22:05:13
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 14:00:18 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):

    > A konkretnie? Czy to oznacza, ze przedluzyli ci GP na nastepny okres
    > rozliczeniowy, czy tylko, ze jesli nie splacisz kwoty minimalnej, to
    > nie wlepia kary, ale nalicza odsetki?

    Dokładnie to drugie. Nie muszę nic spłacać, ale odsetki będą naliczane
    normalnie.

  • 20. Data: 2008-01-20 22:06:47
    Od: smE <n...@n...com>

    > Na wyciagach papierowych nic takiego nie stwierdzilem, a KK u nich mam
    > chyba z 8 miesiecy.

    Ja mam u nich kartę od 1,5 roku i też pierwszy raz taka sytuacja mi się
    przydarzyła.