  • 1. Data: 2009-08-03 14:29:36
    Temat: KK Alior i serwis internetowy
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Hej,

    Takie drobne 4 pytania:

    1. Czy w zestawieniu transakcji KK (nie w wyciągu, bo tego jeszcze nie
    mam wygenerowanego) nie widać spłaty karty? Dziś jest 3 sierpnia, spłata
    poszła 1 sierpnia, operację widać w historii ROR, z którego spłata
    poszła, ale nie widać w historii transakcji KK. To tak ma być?

    2. Czy jeżeli macie wyłączoną spłatę automatyczną to u Was też tak jest,
    że w menu "spłata karty" jest informacja "Automatyczna spłata włączona",
    a po kliknięciu w ten link wyraźnie widać zaklikane pole "Automatyczne
    spłaty karty kredytowej: wyłączone" ?

    3. Czy w serwisie mobilnym m.aliorbank.pl (można wejść zwykłą
    przeglądarką) przy kartach debetowych i kredytowych też macie
    "Automatyczne odnawianie karty: Nie"?

    4. O co chodzi w pozycji:

    Limit karty
    Ustalony

    możliwe są dwie opcje:
    1. Do wysokości salda
    2. kwota do wyboru (nie więcej niż przyznany limit kredytowy)

    Dobrze rozumiem, że można sobie w ten sposób samodzielnie "ograniczyć"
    przyznany limit na KK?
    Tylko co znaczy "do wysokości salda". Jakiego salda?

    WN

  • 2. Data: 2009-08-03 14:32:07
    Temat: Re: KK Alior i serwis internetowy
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Wojciech Nawara pisze:

> [...]
    > poszła 1 sierpnia, operację widać w historii ROR, z którego spłata
    > poszła, ale nie widać w historii transakcji KK. To tak ma być?

    I przy okazji - dostał ktoś już stówę z konkursu "Pozytywy naszych
    miast" na rachunek KK? U mnie minęło regulaminowe 30 dni od dnia
    spełnienia warunków, a uznania w historii brak. Początkowo myślałem, że
    mają obsuwę, ale skoro nie widać spłat KK, to może i tego typu uznań w
    zestawieniu operacji także nie widać i trzeba czekać na wyciąg?

  • 3. Data: 2009-08-03 16:13:11
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości
> [...]
    > poszła 1 sierpnia, operację widać w historii ROR, z którego spłata poszła,
    > ale nie widać w historii transakcji KK. To tak ma być?

    Wejdź w zestawienie transakcji i u góry kliknij w "przejdź do historii
    rachunku", tam jest spłata karty.

> [...]
    > że w menu "spłata karty" jest informacja "Automatyczna spłata włączona", a
    > po kliknięciu w ten link wyraźnie widać zaklikane pole "Automatyczne

    Tez mam włączoną, choć spłacam z innego banku.

> [...]
    > przyznany limit na KK?
    > Tylko co znaczy "do wysokości salda". Jakiego salda?

    Salda jakie ci zostało , tj limit minus popełnione wydatki.

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-08-03 16:19:37
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > ale skoro nie widać spłat KK, to może i tego typu uznań w zestawieniu
    > operacji także nie widać i trzeba czekać na wyciąg?

    U mnie 30 dni minie dopiero 10 sierpnia.
    W historii rachunku widać spłatę , cashback i ewentualnie tam szukaj stówy.
    W zestawieniu transakcji nie ma przychodów. Są tylko rozchody.

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-08-03 16:29:41
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    wiatrak pisze:

    > Wejdź w zestawienie transakcji i u góry kliknij w "przejdź do historii
    > rachunku", tam jest spłata karty.

    Rzeczywiście, nie zauważyłem. Wielkie dzięki. :-)
    I nawet stówka z promocji już dawno tam była.

    > Salda jakie ci zostało , tj limit minus popełnione wydatki.

    No OK, czyli innymi słowy zakładając, że każda operacja byłaby
    autoryzowana w banku to po wybraniu "do wysokości salda" nie powinno dać
    się przekroczyć limitu kredytowego, right?

    Zatem w zasadzie wychodzi na to samo, co gdy w opcji numer 2 wpiszemy
    ręcznie kwotę równą przyznanemu limitowi kredytowemu (bo wyższej się nie
    da). Dobrze gadam, czy nie?

    Ale i tak stoję na stanowisku, że mogli to nazwać po prostu "do
    wysokości limitu kredytowego". Byłoby bardziej oczywiste.

    Nie za bardzo rozumiem też pomysłu limitów dziennych. Limity dzienne są
    edytowalne w następujący sposób: minimum: 0,00 PLN (transakcje
    zablokowane), maksimum: wysokość limitu kredytowego ALBO od razu bez
    limitu (gdy do pola nie zostanie wpisana żadna wartość).

    Podobnie niezrozumiały jest dla mnie pomysł limitów dziennych przy
    debetówkach - max. 15000 dla gotówki, max 25000 dla transakcji
    bezgotówkowych. Ale pozostawienie pola pustego powoduje, że w ogóle nie
    ma limitu. Zatem po co te górne ograniczenia 15k i 25k PLN? To by miało
    sens, gdyby limitu nie dało się całkowicie usunąć, ale skoro można, to
    gdzie tu jest logika?