    From: "Ryszard" <r...@p...com.pl.a.to.powinienes.wyciac>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KASA MIESZKANIOWA W PEKAO SA - problemy !!!
    Date: Sat, 23 Aug 2003 08:36:02 +0200

    Witam!

    Powoli konczy (grudzien) mi sie okres oszczedzania w kasie mieszkaniowej (4
    lata).

    Poszedlem do banku zapytac sie ile dostane kredytu i kobieta dla dochodu
    1500 netto wyliczyla mi ze moge wziasc max 12 tys....smieszczne...w w takim
    samym czasie uzbieralem kwote 3 razy wyzsza.

    Czy ktos wie jak oni licza zdolnosc kredytowa?

    Kolejne pytanie...pewnie zrezygnuje z ich kredytu wiec bedzie chcial wycofac
    srodki z KM. Czy przysluguje mi jakis bonus...za to ze nie biore kredytu.
    Kobieta powiedzala ze tylko ze pieniazki do czasu wyplacenia ich mi przez
    bank beda jakos oprocentowane ??? JAK??

    Kolejne pytanie to czy moge zakonczyc okres oszczedzania w pazdzierniku i
    napisac pismo zeby pieniazko wyplacili mi po 1 stycznia?
    Zeby nie bylo tak ze zakocncze orkres oszczedzania w pazdzierniku i dostane
    pieniadze pod koniec grudnia i nie zdaze nic kupic.

    Prawde mowiac chialbym kupic to mieszkanko w tym roku...ale w najgorszym
    przypadku mialbym 1 meisiac na jego kupno ( pod koniec sieprnia zlozylbym
    dyspozycje zakonczenia oszczedzania) i potem mieliby wrzes,paz,list na
    oddanie mi kasy. Tez nie wesolo :(

    Czy ktos juz przeszedl meke z KM i moze mi cos doradzic?

    pozdrawiam
    Ryszard