  • 1. Data: 2009-12-01 19:50:34
    Temat: Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    otwórz mLOKATĘ jednodniową Czysty Zysk z oprocentowaniem 4,5% w skali
    roku i codziennie odbieraj odsetki. Lokatę możesz otworzyć tylko z
    rachunków eMAX plus a kwota minimalna to 10 000 zł. Promocja trwa do
    26 lutego 2010 r.

    http://www.mbank.pl/download/promocje/Regulamin_prom
    ocji_czysty_zysk.pdf?lang=P

  • 2. Data: 2009-12-01 19:56:15
    Temat: Re: Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Mariusz Tasarz pisze:
> [...]
    > roku i codziennie odbieraj odsetki. Lokatę możesz otworzyć tylko z
    > rachunków eMAX plus a kwota minimalna to 10 000 zł. Promocja trwa do

    Faktycznie WOW. Tylko czemu taki próg?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-12-01 20:06:32
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    >    Faktycznie WOW. Tylko czemu taki pr g?

    może nie chcą sobie załatwić systemu milionem lokat po 1000 zł :) jak
    w Getinie

  • 4. Data: 2009-12-01 20:26:39
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Mariusz Tasarz pisze:
> [...]
    > roku i codziennie odbieraj odsetki. Lokatę możesz otworzyć tylko z
    > rachunków eMAX plus a kwota minimalna to 10 000 zł. Promocja trwa do

    Czy ktoś się doczytał czy założenie lokaty jest traktowane jak wypłata
    środków z emax plus? Innymi słowy - czy założenie drugiej lokaty z tego
    samego rachunku będzie kosztować 5zł? Jeśli zerwę lokatę w tym samym
    miesiącu, co ją założyłem, to czy wypłata środków z emax plus będzie
    kosztować 5zł?

    Czy ktoś policzył "kwotę optymalną" ? :-)

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-12-01 20:39:39
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Mariusz Tasarz pisze:
    > Faktycznie WOW. Tylko czemu taki pr g?
    >
    > może nie chcą sobie załatwić systemu milionem lokat po 1000 zł :) jak
    > w Getinie

    To kiepski ten system maja. 10 letni komputer potrafilby w miare szybko
    pododawac oprocentowanie :P.

    p.
    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 6. Data: 2009-12-01 23:10:12
    Od: Ralf <g...@g...pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Czy ktoś policzył "kwotę optymalną" ? :-)

    Wprawdzie przyjęło się, że jest to obowiązek zakładającego temat ;)
    ale proszę:
    depozyt odsetki
    10000,00 1,23
    20237,22 2,49

    --
    pozdrawiam
    Ralf

  • 7. Data: 2009-12-01 23:18:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hf3u60$1cr$...@i...gazeta.pl...

    > Czy ktoś policzył "kwotę optymalną" ? :-)

    20156,12

  • 8. Data: 2009-12-02 00:27:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 1 Dec 2009 11:50:34 -0800 (PST), Mariusz Tasarz napisał(a):

> [...]
    > roku i codziennie odbieraj odsetki. Lokatę możesz otworzyć tylko z
    > rachunków eMAX plus a kwota minimalna to 10 000 zł. Promocja trwa do

    Ale w systemie transakcyjnym jak na razie nie widzę możliwości otwarcia
    takiej lokaty, są tylko lokaty na co najmniej 2 miesiące.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-12-02 07:16:49
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Ale w systemie transakcyjnym jak na razie nie widzę możliwości otwarcia
    > takiej lokaty, są tylko lokaty na co najmniej 2 miesiące.

    "Promocja trwa w okresie od 02.12.2009 do 26.02.2010 włącznie"

    Perwnie dzis się pojawi.

  • 10. Data: 2009-12-02 07:35:09
    Od: Andrzej Chabasiński <a...@g...com>

    Przy takich parametrach (minimum 10000, okres zamknięty do 26.2.10, a
    przede wszystkim OPROCENTOWANIE 4,5%) - to żadna rewelacja! (Meritum
    5,7%, OF 5,65%).