  • 1. Data: 2004-02-27 20:48:25
    Temat: Jakim dowodem jest wtórnik?
    Od: "Pytający" <p...@b...pl>

    Każdy honoruje wtórnik z internetowego przelewu, wydrukowany na domowej
    drukarce?

  • 2. Data: 2004-02-27 20:54:21
    Temat: Re: Jakim dowodem jest wtórnik?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Pytający napisał:

    > Każdy honoruje wtórnik z internetowego przelewu, wydrukowany na domowej
    > drukarce?

    Kazdy jak kazdy, a czy Ty honorujesz?

    Bartol

  • 3. Data: 2004-02-27 21:23:24
    Od: "Robert" <r...@w...pll>

    > Każdy honoruje wtórnik z internetowego przelewu, wydrukowany na domowej
    > drukarce?

    ZUS, US
    R.

  • 4. Data: 2004-02-27 21:40:45
    Od: "..." <p...@b...pl>

    Chodziło mi np. o urząd skarbowy.

  • 5. Data: 2004-02-27 22:25:07
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Chodziło mi np. o urząd skarbowy.

    a o co chodzi?
    Jak potzrebujesz potwierdzic czy wplaciles podatek to niech US sprawdzi w
    ksiegowosci a nie ty biegaj z papierkami
    Chyba, ze twoja wplata zaginela to lepszy jest wyciag bankowy niz wydruk z
    drukarki domowej IMHO

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-02-27 22:25:18
    Od: "dc" <d...@a...pl>

    Wtornik nie jest zadnym dowodem - zawiera jedynie informacje mogace pomoc w
    znalezieniu przelewu. Rownie dobrze moglbys je przepisac odrecznie na kartce i
    wreczyc pani w okienku. :-)

  • 7. Data: 2004-02-28 10:03:06
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba, ze twoja wplata zaginela to lepszy jest wyciag bankowy niz wydruk z
    > drukarki domowej IMHO

    Lubisz pokazywać osobom trzecim swój wyciąg ? Wyciąg jest dla klienta, jeśli
    chce on komuś coś udowodnić/pokazać, że przelał - od tego są potwierdzenia
    wykonania przelewu.

    Mnie śmieszyło zawsze, jak ludzie przyłazili do biura Śląskiej Telewizji
    Kablowej z wyciągami z rachunków, że niby zapłacili... A co mnie obchodzi
    czyjś wyciąg ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 8. Data: 2004-02-28 12:35:24
    Od: "Azjata" <a...@a...pl>

    > Mnie śmieszyło zawsze, jak ludzie przyłazili do biura Śląskiej Telewizji
    > Kablowej z wyciągami z rachunków, że niby zapłacili... A co mnie obchodzi
    > czyjś wyciąg ?

    Czy to tak ladnie pisac o klientach firmy w ktorej jak sie domyslasz pracowales
    lub nadal pracujesz ? Nalezy pamiec, ze to wlasnie dlatego, ze klienci placili
    firma sie utrzymywala i miala z czego placic zobowiazania w tym pensje. Zawsze
    mnie smieszylo jak pracownicy traktuja klienta jako "zlo konieczne",
    zapominajac, ze gdyby nie klienci to nie byli by wogole zatrudnieni (z
    wyjatkiem firm ktore z zasady nie potrzebuja klientow poniewaz za zadanie
    maja "przekrecic" kapital).

    A.Zjata

  • 9. Data: 2004-02-28 13:36:30
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Azjata" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapominajac, ze gdyby nie klienci to nie byli by wogole zatrudnieni (z
    > wyjatkiem firm ktore z zasady nie potrzebuja klientow poniewaz za zadanie

    Nie dośpiewuj sobie całej teorii do dwóch nic nie mówiących zdań, błagam.

    Jakoś nikt się na mnie nie skarżył, poza jedną osobą, którą z mojej winy
    wprowadziłem w błąd [aczkolwiek nieświadomie], za co z własnej
    nieprzymuszonej woli przeprosiłem i sprawę starałem się okręcić [czy
    odkręciłem - nie wiem, nie pamiętam już]. Powiem więcej - ludzie lubili ze
    mną załatwiać sprawy związane z TVK.

    Pozwól że moje sprawy co, gdzie, jak i za ile, pozostaną nadal moimi
    sprawami.

  • 10. Data: 2004-02-28 15:31:10
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Lubisz pokazywać osobom trzecim swój wyciąg ? Wyciąg jest dla klienta,
    jeśli
    > chce on komuś coś udowodnić/pokazać, że przelał - od tego są potwierdzenia
    > wykonania przelewu.

    nie lubie, ale niestety wydruk (zreszta taki wyciag tez) to moge sobie
    wydrukowc sam i mowic, ze przelalem podatek
    W gre wchodzi jeszcze oswiadczenie z banku o zlozeniu takiej dyspozycji i
    wykonaniu przelewu na takie konto US nr itd. Bank za takie zaświadczenie
    wezmie oplate to bym sie domagal zwrotu od US

    JerzyR