eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo? › Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
  • Data: 2005-06-01 15:45:06
    Temat: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo?
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przydałaby mi się możliwość płacenia w internecie na zasadach jak karty
    wypukłe. Takie coś oferuje mój bank - mBank, ale to kosztuje 25 złoty
    rocznie i każde odnowienie po roku też 25zł. W sumie potrzebuję tego
    prawie żę na chwilę, tylko do aktywacji konta i możliwości sprzedawania
    na ebayu światowym, poza tym zwykłe przelewy mi wystarczają. Oczekuję
    żadnych opłat za prowadzenie konta (dosłownie żadnych ukrytych typu że
    trzeba mieć jakąś stałą sumę na koncie , próbował kurier namówić mnie
    do podpisania z Inteligo, ładnie bym wyszedł , co miesiąc 5zł za nic
    lub 100zł ciągle na koncie, odmówiłem chociaż cwaniak mówiłe że do
    niczego nie zobowiązuje hehe, a do tego żadnego ubezpieczenia karty).
    Więc w skrócie chcę mieć:

    -normalne konto jak w mBanku bez ŻADNYCH OPŁAT za prowadzenie konta
    (zresztą wszystkei banki świetnie zarabiają na procentach, to im
    powinno wystarczyć)
    -możliwość posiadania wirtualnej karty wypukłej ZA DARMO, składającej
    się z numeru i daty ważności

    Jeśli ktoś może pomóc to bardzo proszę.

    Adam