  • 1. Data: 2005-11-20 19:45:59
    Temat: Jak zmazać podpis z karty?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Otrzmałem nową kartę kredytową. Podpisałem ją cienkopisem, ale szybko
    się rozmazał. Jak można usunąć rozmazany tusz? Próbowałem zmywaczem do
    paznokci, ale przy okazji schodzą napisy VISA na tle. Samą wodą raczej
    ciężko schodzi... Ktoś ma jakieś doświadczenia w tego typu sprawie? ;)

    L.

  • 2. Data: 2005-11-20 20:14:26
    Temat: Re: Jak zmazać podpis z karty?
    Od: LM <p...@n...sig>

    Liwiusz pisze 20-11-2005 20:45:

> [...]
    >paznokci, ale przy okazji schodzą napisy VISA na tle. Samą wodą raczej
    >ciężko schodzi... Ktoś ma jakieś doświadczenia w tego typu sprawie? ;)

    Spróbuj alkoholem (etylowym lub propanolem).

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 3. Data: 2005-11-20 20:27:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-20 20:45, osobnik podający się za Liwiusz, śmiał
    stwierdzić, iż:
    > ciężko schodzi... Ktoś ma jakieś doświadczenia w tego typu sprawie? ;)

    Podpisz się obok.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-11-20 20:48:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> writes:

> [...]
    > zmywaczem do paznokci, ale przy okazji schodzą napisy VISA na
    > tle. Samą wodą raczej ciężko schodzi... Ktoś ma jakieś

    Mozna kombinowac na 10 sposobow, ale w koncu i tak trzeba karte wymienic.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2005-11-20 21:12:42
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > paznokci, ale przy okazji schodzą napisy VISA na tle. Samą wodą raczej
    > ciężko schodzi... Ktoś ma jakieś doświadczenia w tego typu sprawie? ;)

    Karta jest tak zrobiona, żeby właśnie nie zeszło :)

    Zresztą po co ponownie podpisywać? Ja mam rozmazaną, a i tak nikt się
    nie czepia (o, przepraszam - jeden jedyny raz poproszono mnie o dowód)

    P.

  • 6. Data: 2005-11-20 21:44:08
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 20 listopad 2005 autorstwa *Krzysztof
    Halasa* wyjaśniam co następuje:

    > Mozna kombinowac na 10 sposobow, ale w koncu i tak trzeba karte wymienic.

    Ja swego czasu po prostu pojechałem grubym markerem, nadpisując w ten
    sposób rozmazany podpis.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 7. Data: 2005-11-20 21:49:42
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    LM wrote:

    > Spróbuj alkoholem (etylowym lub propanolem).

    etanol powinien rozpuscic podloze pola podpisu, przypuszczam ze
    propanol podobnie

    lepiej nie kombinowac i uzywac rozmazanego podpisu jesli sie da,
    albo wymienic karte na nowa

  • 8. Data: 2005-11-20 22:20:56
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@h...pl> napisal(a):

    > Karta jest tak zrobiona, żeby właśnie nie zeszło :)
    >
    > Zresztą po co ponownie podpisywać? Ja mam rozmazaną, a i tak nikt się
    > nie czepia (o, przepraszam - jeden jedyny raz poproszono mnie o dowód)

    Ludzie, ale macie problemy. Od kilku lat moja mama robi zakupy VE wydaną
    na mojego tatę. Podpisuje swoim podpisem. Myślicie, ze ktoś ma jakieś
    ale? Ależ skąd, podobno tylko kilka razy ktoś się zaśmiał, że "słabo
    pani na Jerzego wygląda"... Fakt - kwoty były max 200-300 zł.

    Mama nie wiedziała, że tak nie można i po prostu się nie przejmowała. No
    jestem w szoku, ale z drugiej strony przerażająca niefrasobliwość
    sprzedawców...
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 9. Data: 2005-11-20 22:41:56
    Od: "swiadek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:dlqss8$juk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > No
    > jestem w szoku, ale z drugiej strony przerażająca niefrasobliwość

    Ja akurat byłem kiedyś świadkiem czegoś innego, stałem w kolejce do
    kasy, gdy facet przede mną chciał zapłacić za zakupy kartą. Kasjerka
    przeczytała dane posiadacza i powiedziała, że nie przyjmnie tej karty.
    Facet tłumaczył się, że to karta jego żony, kasjerka była nieugięta,
    koleś skoczył do pobliskiego bankomatu, wypłacił kasę i zapłacił już
    gotówką :)

  • 10. Data: 2005-11-20 23:45:50
    Od: maho <m...@p...net>

    swiadek napisał(a):
    [ciach]>
> [...]
    > Facet tłumaczył się, że to karta jego żony, kasjerka była nieugięta,
    > koleś skoczył do pobliskiego bankomatu, wypłacił kasę i zapłacił już

    Ba!. Ja byłem świadkiem sytuacji kiedy kasjerka narobiła rabanu na pół
    Reala w Lublinie, kiedy małżeństwo płacąc pomyliło karty i mąż dał żony
    kartę, czy odwrotnie. I wcale się nie uspokoiła kiedy dostała kartę ze
    zgadzającą się płcią.

    Więc sprzedawcy są czasem (nad)czujni.

    pozdrav

    maHo