  • 1. Data: 2005-11-20 14:55:06
    Temat: Sposob na mandaty w Polsce ? ;)
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    hehe

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1356&wid=
    8096214&rfbawp=1132498372.056&ticaid=1940

  • 2. Data: 2005-11-20 17:35:13
    Temat: Re: Sposob na mandaty w Polsce ? ;)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kubakj" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > hehe

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1356&wid=
    8096214&rfbawp=113
    2498
    > 372.056&ticaid=1940

    Swoją drogą ciekawe, czy faktycznie istnieje takie rozporządzenie,
    które określa, ze można płacić co najwyżej 50-cioma monetami.

  • 3. Data: 2005-11-20 21:25:53
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Swoją drogą ciekawe, czy faktycznie istnieje takie rozporządzenie,
    > które określa, ze można płacić co najwyżej 50-cioma monetami.

    Ja swojej spoldzielni mieszkaniowej bede tak czynsz w kasie placil.... ot taka
    mala zemsta. Ciekawe kiedy zaczna wkrecac zarowki, ktorych nie chca od paru lat
    zainstalowac.