  • 11. Data: 2010-03-28 12:25:44
    Temat: Re: Jak to jest ( po zamknięciu konta w banku )?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 13:23, Robert Kois pisze:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/IBAN
    >
    > * Polska - PLkk BBBB BBBk MMMM MMMM MMMM MMMM
    >
    > Pierwsze 2 cyfry to cyfry kontrolne. Następnych 8 cyfr to identyfikator
    > banku-oddziału (ostatnia jego cyfra jest cyfrą kontrolną, wyliczoną z
    > pozostałych siedmiu). Ostatnie 16 to numer rachunku.

    No i teraz już wszystko jasne.

  • 12. Data: 2010-03-28 12:32:50
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Tomaszek pisze:

    > Zwalą na mnie, że nie złożyłem NIP-3;) W okienku nie można dostać
    > potwierdzenia złożenia NIP-3, a jak ich znam, to pewnie im zginie i nie
    > będę mógł udowodnić, że w ogóle składałem NIP-3;)

    Rob ksero i na kopii podbijaja stempel wplyniecia.

  • 13. Data: 2010-03-28 12:38:29
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 14:32, krzysztofsf pisze:
    > Rob ksero i na kopii podbijaja stempel wplyniecia.

    Nie chcą! Na PITcie i owszem(składam PIT37 osobiście), czemu nie, ale na
    NIP-3 nie chcą! Może za mało się z nimi kłóciłem.

  • 14. Data: 2010-03-28 12:57:25
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 14:58, Budzik pisze:
    > Jak to: nie mozna dostac potwierdzenia?
    > Co to za US? Nie podbiją ci składanej kopii?

    Urząd Skarbowy Warszawa Bemowo;) Z bólami się da, ale to droga przez
    mekę. Twierdzą, że NIP-3 nie muszą potwierdzać.

  • 15. Data: 2010-03-28 12:58:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomaszek t...@o...pl ...

  • 16. Data: 2010-03-28 13:30:06
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Tomaszek wrote:

    > Urząd Skarbowy Warszawa Bemowo;) Z bólami się da, ale to droga przez
    > mekę. Twierdzą, że NIP-3 nie muszą potwierdzać.

    Dziwne, bo ja kilka dni temu składałem w US Praga Południe na
    Jagiellońskiej NIP-3 w tej samej sprawie i mi podbili pieczęć.

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

    --
    Małżeństwo jest jak fatamorgana na pustyni - widzisz
    pałace, palmy, wielbłądy. Potem znikają kolejno pałace

  • 17. Data: 2010-03-28 13:58:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomaszek t...@o...pl ...

    > Nie chcą! Na PITcie i owszem(składam PIT37 osobiście), czemu nie, ale na
    > NIP-3 nie chcą! Może za mało się z nimi kłóciłem.

    i zadnego innego potwierdzenia nie wydaja?

  • 18. Data: 2010-03-28 14:27:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <a...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:4BAF59DE.1010100@example.com...

    > Dziwne, bo ja kilka dni temu składałem w US Praga Południe na
    > Jagiellońskiej NIP-3 w tej samej sprawie i mi podbili pieczęć.

    Masochisci. Ja tam zloze 30 kwietnia przez Internet. Raczej nie zginie i nie
    bede sie prosil o potwierdzenie :).

    MK

  • 19. Data: 2010-03-28 14:39:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MK m...@i...pl ...

    > Masochisci. Ja tam zloze 30 kwietnia przez Internet. Raczej nie zginie
    > i nie bede sie prosil o potwierdzenie :).

    NIP-3 mozna przez net?
    Pewnie trzeba wypełniac os nowa druk, ja mam wypełniony w programie i tylko
    zmieniam dane, wiec pytanie, kto tu jest masochista.... ;-P

  • 20. Data: 2010-03-28 16:34:42
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Tomaszek pisze:

    > No to mnie zaintrygowałeś;) Mi się wydawało, że te numerki mogą się
    > bardzo szybko skończyć.

    Bez obaw - po usunięciu cyfr kontrolnych w numerze zostaje do dyspozycji
    23 cyfry znaczące, a 10^23 to bardzo dużo. Bardzo bardzo dużo. :-)

    --
    MiCHA