  • 31. Data: 2010-03-28 22:33:22
    Temat: Re: Jak to jest ( po zamknięciu konta w banku )?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

    > Chyba jej sie cos powaznie pomylilo.
    >
    > Trzeba chyba z notariuszami wszedzie chodzic :-(

    Mysle, ze krótka rozmowa z przełożonym załatwiłaby sprawę, zwłaszcza, gdyby
    wyłożyc, dlaczego tak bardzo wazne jest potwierdzenie.

  • 32. Data: 2010-03-29 06:59:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 28 Mar 2010 16:27:55 +0200, MK napisał(a):

    > Masochisci. Ja tam zloze 30 kwietnia przez Internet. Raczej nie zginie i
    > nie bede sie prosil o potwierdzenie :).

    PIT-36/37/38/39 to tak, ale nie NIP-3.

    --
    xbartx

  • 33. Data: 2010-03-29 09:31:19
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Tomaszek napisał:

    > Urząd Skarbowy Warszawa Bemowo;) Z bólami się da, ale to droga przez
    > mekę. Twierdzą, że NIP-3 nie muszą potwierdzać.

    Nawet jak im powiesz Dzień Dobry na piśmie to mają ci obowiązek
    potwierdzić jego przyjęcie.

  • 34. Data: 2010-03-29 18:19:04
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > jak rozumiem potwierdzony NIP-3 z lat poprzednich masz?

    Nie. składałem tylko w jednym egzemplarzu, ale teraz już tak nie będę
    robił. Zresztą pójdę do okienka to się dowiem czy mają mój numer konta
    czy nie. Jak mają to złożę NIP-3 za potwierdzeniem.W polu NIP-3 jest
    kwadracik "Rezygnacja" Jadę tam do tego bur...u jutro złożyć NIP-3 i
    PIT-37. PIT-37 podbiją bez łaski, a czy NIP-3 - zobaczymy.... Ksero już
    mam i jednego i drugiego.

    > To już nie składaj kolejnych tylko wezwanie do zapłaty kwoty zwrotu
    > wraz z odsetkami za zwłokę.

    W ich mniemaniu ( rok temu ) zwłoki nie było bo oni wysłali zwrot w
    terminie, a wina moja bo mają mój nieaktualny numer konta;) Ja wiem, że
    nie mam z nimi szans:(

  • 35. Data: 2010-04-03 13:03:01
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-03-28 22:39, witek pisze:
    > ty to masz szczęście,
    > ja od trzech lat nie mogę się doprosić zwrotu na konto.
    > Mimo, że nip-3 wypelnilem, zawsze przylazi listonosz i zawsze go do
    > diabła odsyłam.
    > Bede musial kiedys po tą kasę do nich osobiście iść.

    No wiesz. Ja muszę po 3 miesiącach do nich jechać. I zawsze jest
    problem, bo oni nie mają w kasie już grubszych pieniędzy i dostaję ponad
    500zł w jakiś banknotach po 10 i 20zł;) Teraz złożyłem NIP-3 za
    potwierdzeniem, babka podała mi numer konta, który oni mają wpisany;)
    Wpisałem, zaznaczyłem kwadracik rezygnacja itd. itp.;) Zobaczymy;) Może
    tym razem się uda, bo jak nie to znów będę musiał walizkę na 500zł brać;)

    > a to nie twój problem kto dostanie. tylko trzymaj potwierdzoną kopię
    > tego nip-3, ze skladales rezygnacje. US bedzie o te pare zlotych w placy
    > jak bedzie musial oddac dwa razy i to jeszcze z odsetkami za kilka lat.

    Jak już zostało dowiedzione tu w tym wątku - numer konta jest raz na
    zawsze "uwalony" więc zwrot wraca do nich i czeka na mnie. Żeby chociaż
    zadzwonili, napisali maila ( podałem w NIP-3 ) to nic!! Czekają, może
    zapomnę;)