  • 1. Data: 2007-03-20 11:53:01
    Temat: Jak to jest ?
    Od: "kf" <m...@b...gg19840.pl>

    Witam,
    mam problem ze swoim MBankiem i kredytem hipotecznym.
    Otoz ...
    W okresie "do otrzymania wpisu" mam zwiększone oprocentowanie - i to jest
    (teoretycznie) ok.
    Problem jednak w tym, ze ja juz mam wpis, odebralem go pare tygodni temu -
    ale bank oczywiscie uzna
    go za wiazacy w chwili gdy sie uprawomocni. Ale .... moj wpis sie nie moze
    uprawomocnic - bo
    w sądzie ksiąg wieczystych twierdzą , że nie mają potwierdzenia z banku o
    odbiorze.
    Sam bank też oczywiście twierdzi, że nic jeszcze nie dostał.
    I mam sytuację patową ... wpis jest - ale nieprawomocny - więc tak jakby go
    nie było.
    Można coś z tym zrobić ? Gdzie interweniować ?

    pozdrawiam
    kf

  • 2. Data: 2007-03-20 12:05:24
    Temat: Re: Jak to jest ?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu kf porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Sam bank też oczywiście twierdzi, że nic jeszcze nie dostał.
    > I mam sytuację patową ... wpis jest - ale nieprawomocny - więc tak jakby go
    Norma. Czekac. Sad czeka, bo wszystkie zainteresowane strony (kupujacy,
    sprzedajacy, bank) maja prawo wniesc sprzeciw. Od moment dostarczenia
    powiadomienia - cos chyba ok 2tyg. Poczta czasami potrafi zagubic
    przesylke czy tez ja przetrzymac. Sad uzna ze bodajze trzecia proba
    dostarczenia oznacza odebranie powiadomienia. U mnie bylo tak, ze
    sprzedajacy nie odbieral powiadomienia (bo przyszlo na stary adres a ja
    nie mialem jescze nawyku sprawdzania skrzynki w nowym mieszkaniu - jak
    odebralem awizo to sie przeterminowalo, bo sprzedajacy wyjechal z
    lodzi). W sumie po uplynely ok 4tyg. od momentu, kiedy dostalem info z
    sadu ze wpis sie dokonal do momentu kiedy ten wpis sie uprawomocnil
    (2tyg przychodzily awiza do starego wlasciciela, kolejne 2tyg
    oczekiwania czy nikt nie wniesie sprzeciwu).
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-20 12:12:58
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    kf napisał(a):
    > Problem jednak w tym, ze ja juz mam wpis, odebralem go pare tygodni temu -

    Jak się dowiedziałeś o tym, że możesz odebrać?

  • 4. Data: 2007-03-20 12:39:51
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kf" <m...@b...gg19840.pl> wrote in message
    > Sam bank też oczywiście twierdzi, że nic jeszcze nie dostał.

    Dostał dostał.
    Leży w koszu podpisanym korespondencja zaległa.
    Oni mają takie zaległości w przerabianiu dokumentów papierowych, że głowa
    boli.
    Morduj mLinkę tak długo aż ktoś poszuka tego listu i go "przerobi".
    No chyba, że faktycznie nie dostali jeszcze :)

  • 5. Data: 2007-03-20 12:46:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2007 12:53:01 +0100,
    osoba podpisana: kf <m...@b...gg19840.pl>
    napisała:
    [...]
    > Sam bank też oczywiście twierdzi, że nic jeszcze nie dostał.

    Jasne. Jak wysłałem (chyba pełnomocnictwo dla żony), to przez +- miesiąc
    twierdzili, że "nic nie dostali".
    Tyel tylko, że ja złożyłem reklamację na poczcie i tam wyraźnie było
    "tego dnia pan Taki-to-a-taki odebrał"

    Mówiąc wprost: mBank (najprawdopodbniej) bezczelnie kłamie. Gdyby nie to, że
    (o ile dobrze zrozumiałem) nie możesz złożyć reklamacji na poczcie,
    to ja żądałbym skorygowania odsetek za ten czas kiedy Twoje
    pismo leżakowało w mBanku, bo nie miał się nim kto zająć.

    KJ

  • 6. Data: 2007-03-20 13:38:19
    Od: Azazel <a...@...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > to ja żądałbym skorygowania odsetek za ten czas kiedy Twoje
    > pismo leżakowało w mBanku, bo nie miał się nim kto zająć.

    To nie jest tylko cecha mBanku takie bezczelne kłamanie. Miałem to samo
    z Citibankiem, który twierdził że nic nie dostał. Tyle tylko że ja
    miałem przed oczyma zwrotne potweirdzenie odbioru.
    A.