eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się oszczędza na klientach w BePeHehe. › Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
  • Data: 2004-09-27 14:35:11
    Temat: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Po europejskich wojażach wróciłem do Polski, a tu w skrzynce m. in. list
    zagraniczny, a w środku wznowiona karta MC Gold BePeHehe. Niespodzianka taka
    że mnie aż zamurowało, bo na karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank
    PBK" i trzeba się udać do oddziału po nowy PIN.

    Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z grup
    personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    W Wiedniu klienci segmentu private banking Banku Austria Creditanstalt
    otrzymują brelok na kluczyki do samochodu. Brelok jest jednocześnie
    elektronicznym kluczem do wjazdu na zamknięty, strzeżony parking banku. Cóż,
    jak zwykle, w gminach się oszczędza a dwór się bawi.

    BPH dostaje ode mnie żółtą (nie złotą!) kartkę, a ich karta ląduje na dnie
    mojego portfela. Nie szanuje klienta, więc niech traci na dokonywanych
    przeze mnie transakcjach kartą kredytową, nie otrzymując należnej prowizji
    od transakcji.

    Serdecznie pozdrawiam.
    Adam Gentler


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1