eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak się oszczędza na klientach w BePeHehe. › Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
  • Data: 2004-09-28 04:01:50
    Temat: Re: Jak się oszczędza na klientach w BePeHehe.
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    > że mnie aż zamurowało, bo na karcie jest stare logo banku "Bank BPH Bank
    > PBK" i trzeba się udać do oddziału po nowy PIN.

    > Żeby oszczędzać na kawałkach plastiku to-moim zdaniem-stanowcza przesada.
    > Uważam za niedopuszczalne, aby "złoty" produkt adresowany do klientów z
    > grup
    > personal i private banking był nadal ze starym logo banku.

    Doprawdy nie rozumiem świętego oburzenia ("zamurowało"!), funkcjonalność
    karty nie jest gorsza, Twojego nazwiska nikt nie przekręcił, nie każdy
    interesuje się markami i w ogóle mało ludzi wie, co w trawie piszczy, więc
    myślą że ich operatorem telekomunikacyjnym jest Poczta Polska, a TP oznacza
    Telewizja Polska, a Tobie chce się obrażać za takie niuanse.
    Lepiej byś przyjął postawę pragmatyczną - jeżeli to ta karta jest zwolniona
    z opłat w zamian za wysokie obroty, to właśnie ją powinieneś używać
    najczęściej.
    No chyba, że ten post to była taka autopromocja (powiązanie nazwiska z
    informacją, że posiadasz złotą kartę).

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1