  • 1. Data: 2002-10-14 13:53:50
    Temat: Jak płacą banki?
    Od: h...@p...onet.pl

    Witam

    Mam pytanie do dobrze poinformowanych - na jaka place moze liczyc pracownik
    banku zatrudniony jako opiekun klienta (doradca bankowy) w segmencie klientow
    indywidualnych lub firm? Jak to jest zroznicowane jesli chodzi o miasto?

    Chodzi mi szczegolnie o opinie dot. bankow takich jak
    - BPH-PBK,
    - MultiBank,
    - INTEGRUM BGZ,
    - Raiffeisen Bank,
    - Millennium BIG BG,
    - Lukas Bank
    - Citi,
    ewentualnie takze inne.

    Prosze o odpowiedzi na grupe lub priv.

    Z gory dziekuje
    :-)

  • 2. Data: 2002-10-14 14:00:34
    Temat: Re: Jak płacą banki?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Prosze o odpowiedzi na grupe lub priv.
    >
    > Z gory dziekuje
    > :-)

    I myslisz, ze ktos Ci tak powie? Przeciez to jednak z bardziej chronionych
    informacji w kazdym banku :)
    Pewnie chcesz isc do ktortego \s z wymienionych, i nie wiesz ile brac ;)))

  • 3. Data: 2002-10-14 14:22:43
    Od: h...@p...onet.pl

    > I myslisz, ze ktos Ci tak powie? Przeciez to jednak z bardziej chronionych
    > informacji w kazdym banku :)
    > Pewnie chcesz isc do ktortego \s z wymienionych, i nie wiesz ile brac ;)))

    Nie chodzi mi o zdradzanie tajemnic i podawanie siatki plac - ale chcialbym
    przynajmniej sie zorientowac, czy placa w banku X zblizona jest raczej do x PLN
    czy y PLN. Czy opiekun klienta moze liczyc np. na 1000 PLN netto, czy tez 1500
    PLN netto, a moze wiecej. No i na ile to zalezy od tego, w jakim pracuje sie
    banku i w jakim miescie?

    Tak wiec jesli ktos wie, bo moze sam pracowal lub pracuje(?!) to bede wdzieczny
    za odpowiedz.

    :-)

  • 4. Data: 2002-10-14 14:37:17
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    chcialbym
    > przynajmniej sie zorientowac, czy placa w banku X zblizona jest raczej do

    AFAIR to siatka plac w BZ WBK nie jest chyba tajemnica sluzbowa.

    Karol

  • 5. Data: 2002-10-14 15:05:07
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > indywidualnych lub firm? Jak to jest zroznicowane jesli chodzi o miasto?
    >
    > Chodzi mi szczegolnie o opinie dot. bankow takich jak

    W granicach 3000 zł brutto. Zróznicowanie duże.

  • 6. Data: 2002-10-14 16:29:00
    Od: h...@p...onet.pl

    > W granicach 3000 zł brutto. Zróznicowanie duże.

    Chyba jednak z powyzsza kwota troche przesadziles. A moze tak dobrze placi
    stolica?
    Ja raczej slyszalem o kwotach 1000 - 2000 PLN (poza stolica).

  • 7. Data: 2002-10-14 19:00:11
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Ja raczej slyszalem o kwotach 1000 - 2000 PLN (poza stolica).

    Sztywne płace poszły w niebyt razem z realnym socjalizmem.
    Dziś w zwyczaju jest "minimalna urzedowa, a więcej się zobaczy"
    Możesz zgodzić się pracować za 1000 zł brutto- przełozeni się być może
    ucieszą
    Może żadać 3000 , przełożeni ci podziękują i zaproszą do konkurencji, bo nie
    stać ich na tak wybitnego i drogiego pracownika.

  • 8. Data: 2002-10-14 19:11:31
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    3000 CO ZA BZDURA!!!!!!!!!
    SKĄD TY MASZ TAKIE WIADOMOŚCI WYSSANE Z PALCA!!!!!

  • 9. Data: 2002-10-14 19:12:57
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    > Ja raczej slyszalem o kwotach 1000 - 2000 PLN (poza stolica).

    OOOOOO WŁAŚNIE 1000

  • 10. Data: 2002-10-15 06:31:33
    Od: t...@p...onet.pl

    > 3000 CO ZA BZDURA!!!!!!!!!
    > SKĄD TY MASZ TAKIE WIADOMOŚCI WYSSANE Z PALCA!!!!!

    Nie mówiłem o panience za ladą (ona zarabia rzeczywiscie mało) tylko o
    opiekunie (doradcy) klienta. A to jest zupełnie inne stanowisko. Jeżeli
    pracujesz na takim stanowisku w banku i zarabiasz niewiele ponad 1000 to zmien
    bank.