  • 1. Data: 2011-01-25 16:55:36
    Temat: Jak obecnie dobrze zainwestowac kapital - OPEN z telewizorem, BZ-Aviva z polisa czy zwykle lokaty?
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Witam, od razu mowie ze nie jestem ekonomem. Mam relatywnie nie mala sume do
    zainwestowania, jestem chciwy na zysk ale i przezorny ;)

    http://www.open.pl/inwestowanie-i-oszczedzanie/produ
    kt_1824.html
    http://www.comperia.pl/open-finance-lokata-prezent.h
    tml

    Drobny druczek lepiej widoczny pod drugim linkiem.

    Jakos nie widze linku do regulaminu tego wynalazku OF i nie wiem czy nie ma
    haczykow i kruczkow, czy jest to korzystna oferta czy bubel... telewizor by
    skusic frajera i ogolic jak owieczke czy moze naprawde dobra sprawa?

    Oprocentowanie 12% (-belka) jest imponujace ale nie wiem ile takich lokat mozna
    rownolegle, w ramach tej promocji (? no wlasnie czy promocji) zalozyc. Jesli
    tylko jedna +45 kafli na jakies regularne oszczedzanie to lipa troche.
    1 lokata to max 10 000 jak napisali na dole.

    Co to to regularne inwestowanie, na ile to jest i jakie ma to prognozy, czy
    ktos chroni moj kapital w tej ofercie?

    Co o tej ofercie myslicie? Telewizor to moze 2-3 tysiace zlotych albo i mniej,
    jakbym dostal to rownolegle do dobrej oferty to czemu nie brac... jak w innych
    bankach bez laski dadza wiecej gotowki to sobie sam kupie TV i to taki jak ja
    chce.

    Inna rzecz

    http://bzwbkaviva.pl/polisa-inwestycyjna-giganci-eur
    opy/polisa-inwestycyjna-giganci-europy.html

    No i tez dokladnie nie wiem na czym to polega i czy gwarancja zwrotu kapitalu
    dotyczy TYLKO tej dodatkowej lokaty (ktora moge ale nie musze zalozyc) na 7%?
    Na dole jest gwiazdka i juz nie wiem czego ona dotyczy - tej lokaty czy tez
    calego pakietu polisy? Tj domyslam sie, przeciez widze co pisze, ze chodzi o
    sama lokate. To nie ladnie by pisali w pierwszym punkcie o gwarancji... brudna
    zagrywka z malym druczkiem.

    --------

    Do zainwestowania jest nie mala kwota pieniedzy, jak na bardzo dobre auto
    ktorym nie pogardzilby bond (ale ten stary, nie ten nowy co fordem jedzi).

    A moze jakies fundusze ala BZWbk Arka? Okres inwestycji 1-2lata max.

    Chce dobrze zarobic ale i bezpiecznie, najwyzej oprocentowane zwykle bezbelkowe
    lokaty to 6.x % w skali roku.
    Nie wiem czym pachna te dodatkowe polisy i regularne inwestowania (BZ, OF), czy
    ktos odda mi chociaz moj kapital (PELEN) - wtedy w ciagu 2 lat wtopie najwyzej
    tyle co wyniesie inflacja za ten okres (do przezycia)?

    Moglem kupic kghm jak byl za 30zl, moglem sprzedac samodzielnie jak byl za 180
    no ale moglem to nie znaczy ze to zrobilem :/

    Takze jesli mozna prosic o porady to z gory dziekuje. Do kogo uderzyc z mamona,
    na razie sie marnuje w marnym banku na marnej lokacie kilka procent bez belki
    :/.

  • 2. Data: 2011-01-25 17:32:29
    Od: "Restaurator - catering biznes" <kgacparski(malpa)wp.pl>

    ja też wcześniej zauważyłem ten produkt, pytałem o to na grupie i ogołnie
    szukają naiwnych frajerów.
    Taki program to jesli ktos sie zapisał moim zdaniem upadł na głowe.
    Raz podałem swoje namiary to dzwonili 10x dziennie w koncu posłałem na
    drzewo jak zadałem
    kilka pytan o szczegóły i Pan w słuchawce juz nie był taki miły.

  • 3. Data: 2011-01-25 18:31:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Papkin <s...@s...net> dared to write:
> [...]
    > http://www.comperia.pl/open-finance-lokata-prezent.h
    tml

    > Drobny druczek lepiej widoczny pod drugim linkiem.
    /.../

    Dobrze, że przyglądasz się ofertom i czytasz drobny druczek. Poczytaj archiwum grupy
    pod kątem hasła "struktura" (względnie "lokata strukturyzowana"), tam znajdziesz
    odpowiedź.

    pzdr.
    k.

  • 4. Data: 2011-01-25 18:50:17
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Papkin" <s...@s...net> wrote in message
    > Witam, od razu mowie ze nie jestem ekonomem. Mam relatywnie nie mala sume
    > do zainwestowania, jestem chciwy na zysk ale i przezorny ;)

> [...]

    Roznej masci produkty oparte na instrumentach pochodnych z reguly nie
    przyniosa zysku.
    Lepiej inwestuj w lokaty w bankach z wysokim oprocentowaniem, zysk mniejszy
    , ale pewny. Jak chcesz ryzykowac to lepiej samemu przez gielde, ale wydaje
    mi sie osobiscie, ze teraz nie jest czas na pakowanie tam pieniedzy. Za
    pewien czas, gdy PLN sie jeszcze umocni, powiedzmy~ 2.5 za USD albo ~3.5zl
    za EUR, mozna rozwazyc wymiane czesci oszczednosci na waluty. Nadchodzace
    lata,, 2012 albo dalej beda raczej coraz gorsze dla Polski a tym samym dla
    PLN, stad zakup waluty przy silniejszym umocnieniu PLN moze byc ciekawa
    inwestycja, obarczona duzo mniejszym ryzykiem niz gielda.

  • 5. Data: 2011-01-25 18:53:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Dobrze, że przyglądasz się ofertom i czytasz drobny druczek. Poczytaj
    > archiwum grupy pod kątem hasła "struktura" (względnie "lokata
    > strukturyzowana"), tam znajdziesz odpowiedź.

    czyli lipa i zarobi tylko Czarnecki... ;) okay...

    A jaki bank pozwala na negocjacje? Mysle ze kwota ktora posiadam jest na tyle
    duza ze moze ktos bedzie chcial negocjowac i dac mi wiekszy procent? Najwiecej
    daja 6.5 chyba, z kapit. dzienna. Mozna wtedy podbic o +0,5 np? Nie wplace im
    przeciez 1000 ani 10 000 zl.

    A co myslicie o funduszach akcji - moze sa jakies z gwarancja kapitalu?

  • 6. Data: 2011-01-25 19:03:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Najwiecej daja 6.5 chyba, z kapit. dzienna. Mozna wtedy podbic o +0,5 np?
    > Nie wplace im przeciez 1000 ani 10 000 zl.

    Nie znam takich ofert z kapitalizacja dzienna o oprocentowaniu nominalnym
    6.5%? Generalnie lokaty negocjowalne sa na duze kwoty, czyli beda obarczone
    'belka' a to zasadniczo spowoduje spadek atrakcyjnosci takiej oferty.
    Osobiscie watpie, zeby banki oferujace private banking oferowaly wyzsze
    stawki netto niz taki np. Getin-online dla pospolstwa, ale moze sie myle?

  • 7. Data: 2011-01-25 19:04:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Najwiecej daja 6.5 chyba, z kapit. dzienna. Mozna wtedy podbic o +0,5 np?
    > Nie wplace im przeciez 1000 ani 10 000 zl.

    Najprawdopodobniej jesteś w błędzie i nikt nie będzie chciał negocjować. To
    już nie te czasy.

    > A co myslicie o funduszach akcji - moze sa jakies z gwarancja kapitalu?

    Nie ma funduszy akcji z gwarancją kapitału.

  • 8. Data: 2011-01-25 19:11:28
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 25.01.2011 20:03, Krzysztof wrote:

    > "Papkin" <s...@s...net> wrote in message

    A ile konkretnie?

> [...]
    > takiej oferty. Osobiscie watpie, zeby banki oferujace private banking
    > oferowaly wyzsze stawki netto niz taki np. Getin-online dla pospolstwa,

    W ING dla ponad pół miliona oprocentowanie dawali wyższe o 0,2%. A
    wczoraj sprawdzałem lokaty negecjowane w systemie internetowym Meritum
    -- próbowałem 34000 na 14 i 7 dni -- system proponował odpowiednio 3,1%
    i 2,9% :)

  • 9. Data: 2011-01-25 19:50:49
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    no to malo, no tak dla nich to nie duze kwoty.

    No i tak czulem ze z kap. dzienna sie nie uda negocjowac - produkt dla mas i
    bierzesz albo i nie.

    PS
    Ktos zarobil na tych strukturach jakie oferuje OF? Przeciez nie moga
    notorycznie tracic pieniedzy ludzi bo by co drugi post byl o tym jak to OF
    zrobil kogos w ch...

  • 10. Data: 2011-01-25 20:09:56
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-25 20:50, Papkin pisze:

    > Ktos zarobil na tych strukturach jakie oferuje OF? Przeciez nie moga
    > notorycznie tracic pieniedzy ludzi bo by co drugi post byl o tym jak to
    > OF zrobil kogos w ch...

    Oczywiście, że zarobili! Zarząd OF i jeszcze paru innych, rozmaici
    zarządzający itp.
    Struktury już tylko ciemniakom bądź takim, co "lokowali" w mieszkania na
    kredyt 2 lata temu są w stanie zamącić w głowie.
    Teraz bądźcie czujni co wyrwigrosze wymyślą nowego.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.