  • 1. Data: 2004-12-19 01:50:26
    Temat: Re: Inteligo_pierwsza prędko?ć kosmiczna
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    kominiarz napisał:
    > I wszystko jasne. Dziękuję wszystkim.

    A propos Outlook Expressa - http://evil.pl/pip/ustaw.html ,
    http://evil.pl/pip/czytniki.html Tam masz podane co i jak ustawić w OE.

    K.

  • 2. Data: 2004-12-19 17:09:29
    Temat: Inteligo_pierwsza prędkość kosmiczna
    Od: "kominiarz" <b...@o...pl>

    piątek - przelew z mbanku i wpłata własna w okienku PKOBP (na konto Inteligo
    rzecz jasna)
    dziś niedziela wieczorem ani widu ani słychu o pięniądzach

    chyba wracam do okienek

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-12-19 17:11:11
    Temat: Re: Inteligo_pierwsza prędkość kosmiczna
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    kominiarz wrote:

    > piątek - przelew z mbanku i wpłata własna w okienku PKOBP (na konto Inteligo
    > rzecz jasna)
    > dziś niedziela wieczorem ani widu ani słychu o pięniądzach

    Obydwa ok 15? Beda jutro.
    Pozdrawiam

    Krzysztof
    no SiG

  • 4. Data: 2004-12-19 17:15:57
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 19 Dec 2004 18:09:29 +0100, w <cq4cog$s5e$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    "kominiarz" <b...@o...pl> napisał(-a):

    > piątek - przelew z mbanku i wpłata własna w okienku PKOBP (na konto Inteligo

    Jeżeli zleciłeś przelew po 13:25 to pretensje możesz mieć tylko do siebie (i do
    mBanku).

    PS. Skonfiguruj sobie ten pseudo-czytnik newsów.

  • 5. Data: 2004-12-19 19:14:07
    Od: "kominiarz" <b...@o...pl>

> [...]

    (i do
    >mBanku).

    >PS. Skonfiguruj sobie ten pseudo-czytnik newsów.

    Co to za magiczna godzina 13:25 ?
    Co nie tak z tym czytnikiem? Używam ołtluka.
    pozdr.

  • 6. Data: 2004-12-19 19:19:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-19 20:14, kiedy kominiarz napisał(a) co
    następuje:

    > Co to za magiczna godzina 13:25 ?
    > Co nie tak z tym czytnikiem? Używam ołtluka.
    > pozdr.

    Nie Outlooka, tylko Outlook Express`a. To jest różnica dość zasadnicza.
    Dla przykładu Outlook jest bezpieczniejszy, ale za to nie obsługuje
    newsów. Tak czy inaczej używasz prawdopodobnie najkiepściejszego
    programu do newsów. I najmniej bezpiecznego.

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 7. Data: 2004-12-19 19:22:10
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-12-19, kominiarz <b...@o...pl> wrote:

    > Inteligo

    > (i do

    > Co to za magiczna godzina 13:25 ?
    > Co nie tak z tym czytnikiem? Używam ołtluka.
    > pozdr.
    Magiczna godzina do której zlecenia w mBanku są realizowane jeszcze
    tego samego dnia. Zlecenia utworzone po tej godzinie są realizowane
    w następny dzień roboczy. Nastepny dzień roboczy po piątku to poniedziałek.

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 8. Data: 2004-12-19 19:45:51
    Od: "kominiarz" <b...@o...pl>

    I wszystko jasne. Dziękuję wszystkim.

  • 9. Data: 2004-12-20 20:44:14
    Od: bob <b...@o...pl>

> [...]
    > newsów. Tak czy inaczej używasz prawdopodobnie najkiepściejszego
    > programu do newsów. I najmniej bezpiecznego.

    witam
    dziękuję za rady - od dziś mam Noworyta i Bat'a :)