  • 1. Data: 2002-12-01 16:19:53
    Temat: Inteligo i bankomaty PKO BP
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dla zastanawiajacych sie, kiedy PKO BP udostepni klientom Inteligo
    podobna funkcjonalnosc jak w Euronecie mam chyba niemila informacje :(
    (od razu zaznaczam, ze to moje domysly :)

    Za obsluga kart Visa na zasadach outsourcingu odpowiedzialny jest
    Euronet - dlatego tez ma takie fajne opcje w bankomacie dla Inteligo,
    bo sam opracowywal ten system ;)

    Aby bankomaty PKO BP mialy podobna funkconalnosc co te Euronetowe:
    a) firma zajelaby sie (jak w Millennium) obsluga bankomatow PKO BP -
    raczej niewykonalne ;)
    b) PKO BP samo wprowadzi takie udogodnienia dla klientow Inteligo - no
    ale po pierwsze - pewnie Euronet im rozwiazan nie sprzeda, a nawet
    jesli - to trzeba poczekac na centralny system - czyli pewnie 2004 -
    2005 rok?? :D

    Czyli - pozostaje nam dalej tak jak teraz jest i nie ma co liczyc na
    poprawe. No ale w niektorych bankomatach PKO BP sa bankntowy 20-to
    zlotowe.

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow