  • 21. Data: 2007-10-13 13:37:06
    Temat: Re: UWAGA: nie można korzystać z kart płatniczych
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Penie!

    W sobotę, 13 października 2007, o godz. 13:18:18, napisałeś na temat:
    "[Inteligo] UWAGA: nie można korzystać z kart płatniczych"
    Pen p...@g...pl, news:feq9hh$9ff$1@inews.gazeta.pl

    > Awaria to sytuacja nagła, jak sobie wyobrażasz informowanie "na dzień
    > dobry" ?

    Powinno być info z datą usunięcie awarii.
    Dalej nie można kasy pobrać z bankomatu?

    --
    Hej!

    - Siarka występuje na zapałkach -

  • 22. Data: 2007-10-14 07:01:55
    Od: Fosik <t...@g...com>

    On 14 Paź, 04:45, "ix" <b...@b...pl> wrote:

    > info z data poczatku awarii info z data usuniecia awarii
    > i rozpiska awarii na przyszly rok tez powinna byc ?

    A niby dlaczego nie powinno być infa nt. przypuszczanej daty/godziny
    usunięcia awarii?
    Krótkie info "Wystąpiła awaria systemu... Przypuszczalny czas jej
    usunięcia
    to XX y:y" i tyle.

  • 23. Data: 2007-10-14 16:28:42
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Fosik" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    >usunięcia awarii?
    >Krótkie info "Wystąpiła awaria systemu... Przypuszczalny czas jej

    Już widzę pianę na ustach klientów, gdyby okazało się, że do tej podanej
    godziny usterka nie zosała usunięta... Takie info o "przerwie technicznej"
    (swoją drogą zauważcie, że chyba żaden bank nie nazwie tego awarią) się
    pojawia, gdy awaria trwa dłużej, jeśli info nie ma, to możesz sobie
    przypuszczalny czas usunięcia sam oszacować na jakieś pół godziny, albo
    zadzwonićna infolinię (tylko łącząc się bezpłatnie, bo w takich sytuacjach
    kilkanaście minut czekania murowane).

  • 24. Data: 2007-10-14 18:33:16
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz>

    >Sadze, ze Pawel nam o tym napisze, jak sie skonczylo

    Reklamacja zgłoszoa na Infolinii i przyjęta. Na pytanie dlaczego blokowane
    są pieniądze mimo, że bank wie o awarii przemiła konsultantka nie wie co
    odpowiedziec. Tak wiec zobaczymy w jakim czasie Inteligo a raczej PKOBP
    zwroci pieniadze na konto.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 25. Data: 2007-10-15 15:41:53
    Od: AP <a...@o...pl>

    Fosik pisze:

> [...]
    > usunięcia awarii?
    > Krótkie info "Wystąpiła awaria systemu... Przypuszczalny czas jej

    Po tym, jak udało mi się dodzwonić i dowiedzieć,że ma miejsce awaria,
    taką właśnie zgłosiłem sugestię, którą to konsultant uprzejmie przyjął,
    a nawet wręcz zgodził się ze mną, iż taka informacja byłaby wskazana,
    jednak oni "wszystkie siły rzucili do usuwania awarii" ;-) Na takie
    stwierdzenie uszy mi opadły... i telefon o mało co też...

    A przecież nawet jeśli nie potrafią określić przewidywanego momentu
    usunięcia awarii, niechby nawet wisiała na stronie informacja, że taka
    sytuacja ma miejsce, szczególnie przy jednoczesnym braku możliwości
    zasięgnięcia informacji na infolinii!!!
    Zawsze to można informację zdjąć, jak awaria zostanie usunięta, choć
    może takie rozwiązanie pewnie ktoś uznałby za "niepolityczne" ;-)

    Niedawno zabrałem stamtąd oszczędności, niechybnie zwinę się chyba
    całkiem...

    AP