  • 11. Data: 2007-10-12 17:28:30
    Temat: Re: [Inteligo] UWAGA: nie można korzystać z kart płatniczych
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz>

    Sytuacja sprzed ok. pół godziny. W sklepie nie mogę zapłacić kartą, wieć
    pełny nadziei idę do bankomatu Euronetu. Ten łączy sie z bankiem dłużej niż
    zazwyczaj i odpowiada, że kasy wypłacic nie może, czyli juz wiem jest
    totalna awaria.
    Przyjeżdzam do domu loguję sie do Inteligo i oczom nie wierzę. Transakcja z
    Euronetu jest jiz w HISTORII rachunku. Nawet nie w zablokowanych środkach
    tylko już w historii. Zawsze jest tak, że jak wypłaca się kasę z bankomatu
    to transakcja leży 1-2 dni w zablokowanych i jak ja zaksieguja to pojawia
    sie w historii.

    Na Infolinii oczywiście nikt nie odbiera jak cos sie złego dzieje. Dlaczego
    nikt z przydupasów, którzy projektowali ten system nie wpadł na pomysł, żeby
    w takim przypadku na dzień dobry była informacja o awarii i każdy by
    wiedział, że OK jest awaria nie mogę zaplacic ani wybrac kasy z bankomatu.
    Mysle, ze wielu osobom by to ulatwilo zycie.
    BTW. Wspólczuję szczególnie tym co w trasie zatankowali paliwo lub chcą
    zapłacić za romantyczną kolację i nie mają innej karty TYLKO WSPANIAŁĄ KARTĘ
    INTELIGO.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 12. Data: 2007-10-12 19:44:19
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    pawelWN pisze:

> [...]
    > wypłaca się kasę z bankomatu to transakcja leży 1-2 dni w zablokowanych
    > i jak ja zaksieguja to pojawia sie w historii.

    Wypłaty kartami Inteligo z bankomatów Euronetu zawsze są księgowane on-line.

  • 13. Data: 2007-10-12 20:45:56
    Temat: Re: UWAGA: nie można korzystać z kart płatniczych
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Paź, 21:44, Wojciech Nawara

    > Wypłaty kartami Inteligo z bankomatów Euronetu zawsze są księgowane on-line.

    Ale z tego co zrozumialem, on nie wybral pieniedzy (bankomat odmowil)
    - a transakcja jest odnotowana jako zrealizowana.

  • 14. Data: 2007-10-12 21:02:42
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:
    > On 12 Paź, 21:44, Wojciech Nawara
    >
    > Ale z tego co zrozumialem, on nie wybral pieniedzy (bankomat odmowil)
    > - a transakcja jest odnotowana jako zrealizowana.

    Dobrze zrozumiałeś. Co nie zmienia faktu, że wypłaty z Euronetów kartami
    Inteligo nigdy nie były blokowane, a od razu księgowane.

  • 15. Data: 2007-10-12 21:07:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Paź, 23:02, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Dobrze zrozumiałeś. Co nie zmienia faktu, że wypłaty z Euronetów kartami
    > Inteligo nigdy nie były blokowane, a od razu księgowane.

    Czyli musi szybko skladac reklamacje - ciekawe jak to wyglada w samym
    raporcie bankomatu? Tam to chyba tylko proba transakcji?

  • 16. Data: 2007-10-12 21:29:20
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    krzysztofsf pisze:

    > Czyli musi szybko skladac reklamacje - ciekawe jak to wyglada w samym
    > raporcie bankomatu? Tam to chyba tylko proba transakcji?

    Ciężko powiedzieć. Wygląda na to, że to on-lineowe księgowanie może być
    o tyle upierdliwe, że jak się po autoryzacji spsuje inny bankomat, to
    pozostanie tylko blokada która najprawdopodobniej sama zniknie bez
    zaksięgowania, a jak padnie Euronet, to od razu będzie operacja
    zaksięgowana. Z drugiej strony bank może sam wystornować operację, gdy
    się dowie, że transakcja się nie powiodła. Czy to czyni - nie mam pojęcia.

  • 17. Data: 2007-10-12 21:34:14
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Paź, 23:29, Wojciech Nawara
    > Z drugiej strony bank może sam wystornować operację, gdy
    > się dowie, że transakcja się nie powiodła. Czy to czyni - nie mam pojęcia.

    Sadze, ze Pawel nam o tym napisze, jak sie skonczylo

  • 18. Data: 2007-10-13 08:25:52
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> napisał w wiadomości
    > BTW. Wspólczuję szczególnie tym co w trasie zatankowali paliwo lub chcą
    > zapłacić za romantyczną kolację i nie mają innej karty TYLKO WSPANIAŁĄ
    > KARTĘ INTELIGO.

    mialem nosa , ze nie chcialem przejsc z e-PKOBP (bylo cos takiego dawno temu
    i nie wiem dlaczego zlikwidowali) do inteligo

  • 19. Data: 2007-10-13 11:18:18
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

> [...]
    > każdy by wiedział, że OK jest awaria nie mogę zaplacic ani wybrac kasy z
    > bankomatu. Mysle, ze wielu osobom by to ulatwilo zycie.

    Awaria to sytuacja nagła, jak sobie wyobrażasz informowanie "na dzień dobry"
    ?

  • 20. Data: 2007-10-13 11:18:35
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    >Czyli musi szybko skladac reklamacje - ciekawe jak to wyglada w samym
    >raporcie bankomatu? Tam to chyba tylko proba transakcji?

    Im szybciej reklamację złoży, tym szybciej kasę odzyska. Miałem taki
    przypadek, reklamacje w Euronetach są w praktyce rozpatrywane w ciągu kilku
    dni.