  • 1. Data: 2006-06-12 19:25:55
    Temat: Inteligo ? Poziom serwisu.
    Od: "GTA" <g...@p...onet.pl>

    Witam,

    Namówiłem mamuśkę na konto 'dla Kowalskiego' w PKO BP i dostęp przez Inteligo.
    Okazało się, że nie przy pierwszym logowaniu miałem 5 razy komunikat -
    'Transakcja nie może być zrealizowana'. Więc zamiast zmienić hasło w ciągu
    minuty - trwało to z 10. Fakt ok. 20 wieczorem.
    Czy u Was też to tak działa ?

    Sam korzystam od paru lat z mBanku i tam nie miałem nigdy podobnego komunikatu w
    trakcie transakcji po prostu albo się mogę połączyć albo nie... ale nigdy nie
    zawiesza się w trakcie transakcji.

    Jeszcze pytanie, przeglądarka, czy Inteligo lubi operę i firefoxa ? czy tylko IE ?

    Pozdr .
    //GT
    PS. A może od razu podarować sobie to konto.