  • 21. Data: 2003-03-11 12:14:05
    Temat: Re: Inteligo=PKO BP ???
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Damian"
    > myslalem, ze jednak zostawia e-pkobp, mialem zaufanie, itp
    > do inteligo nie przejde nigdy, budzi odraze od poczatku

    sprobuj, jestes jeszcze nie skażony zbytnio mBankiem a porownasz sobie z
    mozliwosci obu systemow.
    Co moze budzic odraze w Inteligo - Twoje zaufanie powinno ono odziedziczyc
    po e-pko - w koncu to ten sam bank, tylko system wygodniejszy
    *** blad ***

  • 22. Data: 2003-03-11 12:24:59
    Temat: Odp: Inteligo=PKO BP ???
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    > sprobuj, jestes jeszcze nie skażony zbytnio mBankiem a porownasz sobie z
    > mozliwosci obu systemow.

    mbank to tylko dla ekarty, mialem lepsze poczucie bezpieczenstwa z e-pkobp,
    jednak to token jest ale zostal mi jeszcze lukas z PRO, jak lukas nie
    wywinie numeru (w Polsce o watpliwe) to bedzie sytuacja opanowana
    od czasu przejecia inteligo powoli przenosilem polecenia do lukasa
    w e-pkobp zostalo mi jedno polecenie zaplaty i zrzut mojej pensyjki co
    miesiac

    > Co moze budzic odraze w Inteligo - Twoje zaufanie powinno ono odziedziczyc
    > po e-pko - w koncu to ten sam bank, tylko system wygodniejszy

    pierwsze wrazenie bylo dla mnie bardzo negatywne... ja potrzebuje
    "tradycyjnego ebanku"

  • 23. Data: 2003-03-11 13:21:56
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    > miesiac

    > pierwsze wrazenie bylo dla mnie bardzo negatywne... ja potrzebuje

    Spokojnie, z tego co słyszałem, na razie się nie myśli o przerzucaniu
    klientów ePKO do Inteligo

  • 24. Data: 2003-03-11 13:31:21
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Grzegorz Niedzwiecki <g...@n...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b4knsa$9bh$...@p...warman.nask.pl...

    > Spokojnie, z tego co słyszałem, na razie się nie myśli o przerzucaniu
    > klientów ePKO do Inteligo

    a to niby co ma znaczyc ta informacja dzisiejsza ze strony www.e.pkobp.pl

    Drogi Kliencie

    Już wkrótce połączymy ofertę Inteligo i e-PKO, tak abyś mógł osiągać jeszcze
    większe korzyści ze współpracy
    z naszym Bankiem. Docelowo rachunki posiadaczy
    e-SUPERKONTA będą prowadzone w ramach kont Inteligo.
    O szczegółach procesu połączenia poinformujemy
    w najbliższym czasie.

    Zachęcamy Cię do otworzenia konta Inteligo już dziś

  • 25. Data: 2003-03-11 13:46:01
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > a to niby co ma znaczyc ta informacja dzisiejsza ze strony www.e.pkobp.pl

    Nie podają daty, więc....

  • 26. Data: 2003-03-11 14:14:13
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Nie podają daty, więc....

    Z http://e2.pkobp.pl/inteligo.asp
    Czy po przejęciu Inteligo zmieni się funkcjonalność i zasady obsługi
    e-Superkonta?
    Nie, w obecnej chwili funkcjonalność e-Superkonta i zasady jego obsługi nie
    ulegną zmianie. Planujemy jednak wykorzystanie Inteligo do obsługi klientów
    e-PKO, dzięki czemu uzyskają oni dostęp do nowych produktów i usług przy
    wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii w zakresie kanałów dostępu.

  • 27. Data: 2003-03-11 18:55:30
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał:

    > Nie podają daty, więc....

    Kiedys pytalem o to mailem. Oto odpowiedz:

    "Dzien Dobry
    Klientom ePko zostanie zaproponowane przeniesienie konta do Inteligo.
    Migracja rachunkow rozpocznie sie na poczatku kwietnia i potrwa do momento
    az wszyscy klienci przeniosa sie do Inteligo badz rozwiaza umowe z Bankiem.
    z powazaniem
    Jxxx Paweł
    Oddzial Internetowy PKO BP SA"

  • 28. Data: 2003-03-11 21:09:46
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Witek <w...@p...onet.fi> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4lbfq$blg$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Migracja rachunkow rozpocznie sie na poczatku kwietnia i potrwa do momento
    > az wszyscy klienci przeniosa sie do Inteligo badz rozwiaza umowe z

    Bardzo mi to przypomina sytuację z klientami PTK Centertel po uruchomieniu
    Idei. Dokładnie to samo proponowali - najpierw zachęcali, potem proponowali
    lepsze warunki umowy po przejściu na Ideę, następnie zaczynali to robić
    bardziej nachalnie... a później... i tak wiele klientów pozostało przy
    starym, dobrym PTK...