  • 1. Data: 2003-01-09 10:46:26
    Temat: Inteligo - 50 zł - znowu przekret ?
    Od: Krzysztof Kowalski <n...@k...net.pl>

    Witam

    Chyba jednak ten bank tak ma. Moze sie myle i ja tylko tak mysle ale
    poprawcie mnie.

    Zalozylem mojej dziewczynie konto w inteligo - bo moze sie przekona
    a odsestki wieksze nie marmurek pko pb. Oczywiscie fajnie jest dostac
    50zl x 2. Wiec odczekalem i dzisiaj jest 1zl odsetek.
    Ale pomyslalem .. na konto samo 50zl nie wplynelo. Wiec czytam
    regulamin dokladnie a tam jak wol:

    § 3
    [Premia dla Klienta]
    5. W ramach I edycji Promocji zostanie wypłaconych 2000 (dwa tysiące)
    premii dla Klientów.
    Premie będą wypłacane Klientom według kolejności nabywania przez nich
    uprawnień do
    otrzymania premii. Pozostali Klienci, którzy spełnią warunki do
    otrzymania premii będą mogli
    być objęci następną edycją Promocji.

    Nie wydaje wam sie ze w takiej sprawie - ktora IMHO jest wazna dla
    Klientow, ktorzy jesli takiej informacji nie beda mieli jak wol na
    stronie www w info o promocji - Klienci powinni byc informowani ?
    Chyba w Inteligo ktos nie rozumie iz jesli raz zostane nabity w
    butelke przez firme to nie bedzie ani sam z uslug tej firmy korzystal
    ani jej nie poleci - wrecz bedzie odradzal taka firme znajomym ?

    Druga rzecz - zadzwonilem aby sie dowiedziec czy 2000 limit pierwszej
    edycji sie skoczyl. Niestety jedyne co uslyszalem - nie posiadamy
    takiej informacji. Nie skomentuje tego gdyz nie lubie uzywac
    przeklenstw publicznie.

    Pozdrawiam wszystkich
    angax

    ps. ojciec ktory z tydzien temu zalozyl konto dostal ode mnie rade -
    aby nie odbieral umowy - jak najbardziej to zrobi kochane Inteligo.

  • 2. Data: 2003-01-09 11:24:49
    Temat: Re: Inteligo - 50 zł - znowu przekret ?
    Od: "tatko1971" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <n...@k...net.pl> napisał w
    wiadomości news:5vjq1vok7sco2k1f2u6442gtc2udhnalet@4ax.com...
    > Witam

    To jest żałosne,

    przekręt to działanie mające na celu wyłudzenie pieniędzy lub innych rzeczy,
    spraw usług itp.,
    nie umieszczenie na głównej stronie zapisów regulaminowych to "działanie
    marketingowe".

    Oczywiście można dyskutować czy jest ono korzystne dla dobrego imienia
    banku,
    ale osobiście uważam, że nie ma żadnego obowiązku informowania o tym.
    Regulamin jest jasny i krótki i powinieneś mieć pretensję tylko do siebie.

    Uważam, że masz prawo zdenerwować się własną głupotą, ale używanie słowa
    przekręt jest jednak zbyt powazne.

    Jest to świadome działanie mające na celu otwarcie jak najwięcej rachunków.

    Policz sobie 10 000 otwartych rachunków z czego wypłacono 2 000 po 100 zł,
    koszt pozyskania 1 rachunku:
    20 zł.

    A Inteligo, pewnie wie co robi ponieważ to już jakaś 6 czy 7 edycja programu
    i zasady były zawsze takie same, widocznie wiedzą że niezadowolenie
    społeczne nie jest wielkie i im się to opłaca.

    Apeluję do Ciebie o więcej rozwagi w używaniu ostrych słów i czytanie
    regulaminów cudownych promocji.

    --
    tatko1971

    -------
    Sukces jest jak pierdnięcie,
    własny ładnie pachnie,
    cudzy śmierdzi.
    -------

  • 3. Data: 2003-01-09 11:30:29
    Od: p...@p...gazeta.pl

> [...]
    > 50zl x 2. Wiec odczekalem i dzisiaj jest 1zl odsetek.
    > Ale pomyslalem .. na konto samo 50zl nie wplynelo.

    Ale wplynie do 7dni roboczych maja czas. W moim przypadku jeden ze znajomych
    dostal po 1 dniu wiec roznie to bywa.

    Pozostali Klienci, którzy spełnią warunki do
    > otrzymania premii będą mogli
    > być objęci następną edycją Promocji.

    Wiec kazdy otrzyma te nagrode jak nie w tej to w nastepnej edycji konkursu, bo
    nie wierze ze poprzestana na jednej edycji

    > ps. ojciec ktory z tydzien temu zalozyl konto dostal ode mnie rade -
    > aby nie odbieral umowy - jak najbardziej to zrobi kochane Inteligo.

    Nie kazdy musi miec u niech konto :)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 4. Data: 2003-01-09 13:04:22
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    faktem jest za inteligo zawsze wyplacalo wszystkim po 50 zeta, nawet jak sie
    skonczyla jedna edycja, a druga zaczla np. dwa - trzy tygodnie pozniej. nikt
    nikogo w balona nie robi, wiec nie piszcie pierdol, bo kase za darmo
    dostajecie, tylko sie za prawdziwa robote wezcie.
    tyle

    Tobi

  • 5. Data: 2003-01-09 14:54:05
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:5vjq1vok7sco2k1f2u6442gtc2udhnalet@4ax.com, Krzysztof Kowalski
    wrote:

    > Chyba jednak ten bank tak ma. Moze sie myle i ja tylko tak mysle ale
    > poprawcie mnie.

    Mylisz się raczej, Krzysztof. Na co jak na co, ale na to nie było narzekań.
    Limit był zawsze w regulaminie, a wszyscy premie dostawali. Tylko zaczekaj
    cierpliwie kilka dni (do 7 dni roboczych chyba).

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-09 16:00:23
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Tobi <l...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > nikogo w balona nie robi, wiec nie piszcie pierdol, bo kase za darmo
    > dostajecie, tylko sie za prawdziwa robote wezcie.

    nie pisz pierdol - jak za darmo?? myslisz ze latwo jest kogos namowic do
    zmiany banku (wiekszosc osob ma juz gdzies rachunek).

  • 7. Data: 2003-01-10 07:59:34
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    spoko, jesli nie jest latwo kogos namowic a tobie sie toudalo, to znaczy ze
    jestes klasa - wez sie jeszcze za sprzedaz ubezpieczen i innych avonow,
    powodzenia, tylko nie pisz na grupie jak ci idzie

    Tobi

  • 8. Data: 2003-01-10 08:28:13
    Od: "WOJSAL" <w...@w...pl>

> [...]
    > Witam
    >
    > Chyba jednak ten bank tak ma. Moze sie myle i ja tylko tak mysle ale

    To nie jest przekret. Nikt nikogo nie oszukal.
    Choc rozumiem Twoje rozgoryczenie.

    Reklama, marketing rzadzi sie swoimi prawami - tam
    umieszcza sie tylko czesc prawdy (zalety). Wad, ograniczen
    sie nie eksponuje. Trzeba je samemu znalezc i nie
    opierac sie wylacznie na reklamie.

    Nie mowie ze tak byc powinno. Tak po prostu jest.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 9. Data: 2003-01-10 17:16:35
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    Tobi <l...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    > jestes klasa - wez sie jeszcze za sprzedaz ubezpieczen i innych avonow,
    > powodzenia, tylko nie pisz na grupie jak ci idzie

    sa ludzie ktorzy korzystaja z twoich rad ??? ja na pewno nie bede wiec sobie
    daruj.
    Zastanow sie, co masz do gadania w sprawie tresci moich postow - podpowiem ci
    - nic, a jak sie nie podoba to nie czytaj

  • 10. Data: 2003-01-12 17:50:56
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    Krzysztof Kowalski <n...@k...net.pl> skribis:

> [...]
    >50zl x 2. Wiec odczekalem i dzisiaj jest 1zl odsetek.
    >Ale pomyslalem .. na konto samo 50zl nie wplynelo. Wiec czytam

    A uzyskales 1 zl odsetek? A odczekales troche (bo to poczekac panie
    trzeba..)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    "Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
    Zobacz: