  • 21. Data: 2003-04-22 21:47:01
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > Dnia 22 Apr 2003 11:00:53 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    > był(a) uprzejmy(a) napisać :

    > Nie jesteś jedyny. Przelewy do samego siebie w innych bankach
    > zostawiłem a inne usuwam jeżeli wiem, że nie będę z nich korzystał co
    > najmniej przez 3-4 tygodnie.

    Prościej definiować płatności przy innym rachunku niż ten, na którym
    trzymasz główne oszczędności.

    Przelew między własnymi rachunkami wymaga kodu. Nowy rachunek można
    stworzyć przy pomocy kilku kliknięć.

  • 22. Data: 2003-04-26 11:57:32
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    > A czy tam nie jest czasem tak jak w mbanku, ze jak sie zdefiniuje
    > odpiorce przelewu, to potem do zrobienia przelewu na to konto
    > wystarczy znajomosc tylko hasla (zwyklego, nie jednorazowego)?
    >
    > MJ

    Nie do wszystkich operacji potrzebna jest zdrapka. Do zdefiniowania, do
    przelewania na zdefiniowane itd.

    Tomekxl

  • 23. Data: 2003-05-14 12:52:25
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Czy to znaczy, ze dostep do przelewow na wlasne subkonto jest bardziej
    > zabezpieczony od przelewow na (zdefiniowane) cudze konta?

    Tak, bo taki przelew wymaga kodu ze zdrapki. Rozwiazanie z kontem do
    platnosciami na ktorym sa one zdefiniowane i zasilaniem go w razie potrzeby
    z powodzeniem stosuje od dawna, dosc wygodne i bezpieczne. Do tegoz samego
    konta dopieta jest karta VC, tak wiec to zabezpieczenie niejako przy okazji
    ubezpiecza nieautoryzowany dostep - zlodziej po prostu nie ma co krasc.

    Seb

  • 24. Data: 2003-05-14 13:13:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Seb wrote:

    > Do tegoz samego konta dopieta jest karta VC,

    Od kiedy Inteligo daje VC ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 25. Data: 2003-05-14 15:23:18
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    okazji
    > ubezpiecza nieautoryzowany dostep - zlodziej po prostu nie ma co krasc.

    Od kiedy brak środków na koncie uniemożliwia płatności VC???

  • 26. Data: 2003-05-14 15:31:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Piotrwarez wrote:

    > Od kiedy brak środków na koncie uniemożliwia płatności VC???

    Inteligo nie wydaje VC.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-05-14 16:50:37
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od kiedy brak środków na koncie uniemożliwia płatności VC???

    Koledze się najwyraźniej pozajączkowało. Chodziło mu o VE z możliwością
    płacenia bez fizycznej obecności karty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara