  • 11. Data: 2003-04-17 13:56:15
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Kurde, tylko czemu wydanie takiego podpisu kosztuje aż 700 zł :-/.

    Hmm... sugerujesz, że banków po prostu nie stać na taki wydatek ?? :-))

    Pix

  • 12. Data: 2003-04-17 14:11:53
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Hmm... sugerujesz, że banków po prostu nie stać na taki wydatek ?? :-))

    To było nie na temat - mnie nie stać :-/. Ale jasne, banki mogą takie
    dokumenty wydawać, czemu nie :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 13. Data: 2003-04-19 16:31:34
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    > Co byscie zmienili w Inteligo? Co dodac zeby bylo lepiej niz w mBanku?

    1. Obsługa tokenem - te kody na karcie wydają mi się trochę głupkowate.
    2. Bezpłatne przelewy.

    Reszta jest o.k.

    Tomek

  • 14. Data: 2003-04-19 17:13:05
    Od: "Shield" <s...@p...onet.remove.all.no.spam.pl>

    > 1. Obsługa tokenem - te kody na karcie wydają mi się trochę
    > głupkowate.

    Oj dopiero tokeny to sa glupkowate - niejednokrotnie zdarzaly sie przypadki
    ich rozsynchronizowania i niewlasciwego dzialania.

    Pzdr.
    Shield.

  • 15. Data: 2003-04-19 17:17:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "tomekxl" <t...@w...pl> writes:

    > Użytkownik "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał w wiadomości
    >
    > 1. Obsługa tokenem - te kody na karcie wydają mi się trochę głupkowate.

    A czy tam nie jest czasem tak jak w mbanku, ze jak sie zdefiniuje
    odpiorce przelewu, to potem do zrobienia przelewu na to konto
    wystarczy znajomosc tylko hasla (zwyklego, nie jednorazowego)?

    MJ

  • 16. Data: 2003-04-22 08:32:29
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 19 Apr 2003 19:17:00 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >A czy tam nie jest czasem tak jak w mbanku, ze jak sie zdefiniuje
    >odpiorce przelewu, to potem do zrobienia przelewu na to konto
    >wystarczy znajomosc tylko hasla (zwyklego, nie jednorazowego)?

    Zgadza się. Przy definiowaniu odbiorcy podaje się kod. Potem wystarczy
    się tylko zalogować, żeby moć zrobić przelew.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Papieżowi nic nie wsadzimy w usta, co byśmy chcieli rozbrojenie
    czy sprawy pokoju.To nie jest człowiek, który pozwoli sobie włożyć."
    Albin Siwak na posiedzeniu Biura Politycznego w dniu 11 czerwca 1982

  • 17. Data: 2003-04-22 09:00:53
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > Zgadza się. Przy definiowaniu odbiorcy podaje się kod. Potem
    > wystarczy się tylko zalogować, żeby moć zrobić przelew.

    Czy tylko mnie sie takie rozwiazanie nie podoba? ...

    MJ

  • 18. Data: 2003-04-22 09:27:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 22 Apr 2003 11:00:53 +0200, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    był(a) uprzejmy(a) napisać :

    >Czy tylko mnie sie takie rozwiazanie nie podoba? ...

    Nie jesteś jedyny. Przelewy do samego siebie w innych bankach
    zostawiłem a inne usuwam jeżeli wiem, że nie będę z nich korzystał co
    najmniej przez 3-4 tygodnie.

  • 19. Data: 2003-04-22 21:04:00
    Od: "bar" <b...@p...onet.pl>

    > Nie jesteś jedyny. Przelewy do samego siebie w innych bankach
    > zostawiłem a inne usuwam jeżeli wiem, że nie będę z nich korzystał co
    > najmniej przez 3-4 tygodnie.

    a nie latwiej stowrzyc subkonto ze zdefiniowanymi latnosciami, a kiedy masz
    cos do zaplacenia przelac na nie kase i wykonac przelew? niz usuwac
    platnosc?

    bar

  • 20. Data: 2003-04-22 21:28:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "bar" <b...@p...onet.pl> writes:

    > a nie latwiej stowrzyc subkonto ze zdefiniowanymi latnosciami, a kiedy masz
    > cos do zaplacenia przelac na nie kase i wykonac przelew? niz usuwac
    > platnosc?

    Czy to znaczy, ze dostep do przelewow na wlasne subkonto jest bardziej
    zabezpieczony od przelewow na (zdefiniowane) cudze konta?

    MJ