  • 1. Data: 2003-04-14 14:48:34
    Temat: Kredyt odnawialny
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Jaki jest wg was idealny kredyt odnawialny?
    Nie chodzi mi o konkretny bank, bo przypuszczam, ze zaden istniejacy nie
    jest idealny tylko o konkretne propozycje jakie cechy powinien miec zeby byc
    idealnym.

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 2. Data: 2003-04-14 14:54:28
    Temat: Re: Kredyt odnawialny
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > jest idealny tylko o konkretne propozycje jakie cechy powinien miec zeby byc

    Brak prowizji.
    Zerowe oprocentowanie.
    Umorzenie po likwidacji konta.

  • 3. Data: 2003-04-14 15:03:23
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl>

    "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message

    > Brak prowizji.
    > Zerowe oprocentowanie.
    > Umorzenie po likwidacji konta.

    Dodam jeszcze: brak limitu wysokości kredytu :)

    A tak wogóle to ROTFL :))

  • 4. Data: 2003-04-14 15:03:39
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
    > Brak prowizji.
    > Zerowe oprocentowanie.
    > Umorzenie po likwidacji konta.

    A tak bardziej realnie?

  • 5. Data: 2003-04-14 15:07:58
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    > Dodam jeszcze: brak limitu wysokości kredytu :)
    >
    > A tak wogóle to ROTFL :))

    Strasznie to wszystko smieszne :(

  • 6. Data: 2003-04-14 15:15:45
    Od: "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl>

    "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> wrote in message
    > Użytkownik "Rafal" <rafalp_pl@WON_SPAM_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Strasznie to wszystko smieszne :(

    Ano śmieszne :) bo dla każdego co innego jest priorytetem Jeden będzie wolał
    jak najmniejsze oprocentowanie - reszta nieważna, a drugi - np żeby nie
    musiał papierów zbierać, i w zamian zaakceptuje wyższy %.

  • 7. Data: 2003-04-14 15:25:28
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ano śmieszne :) bo dla każdego co innego jest priorytetem Jeden będzie wolał
    > jak najmniejsze oprocentowanie - reszta nieważna, a drugi - np żeby nie
    > musiał papierów zbierać, i w zamian zaakceptuje wyższy %.

    Typowy problem wielokryterialny:
    1. Sformułować kryteria w postaci mierzalnej
    2. Znaleźć wszystkie punkty Pareto-optymalne
    3. Wśród tych punktów stosując preferencje poszczególnego klienta wyznaczyć
    jeden punkt (inaczej Bank).

    Tyle mówi - w największym skrócie - teoria i tak właśnie postępuje się w wielu
    rankingach.

  • 8. Data: 2003-04-14 15:33:00
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

> [...]
    > jak najmniejsze oprocentowanie - reszta nieważna, a drugi - np żeby nie
    > musiał papierów zbierać, i w zamian zaakceptuje wyższy %.

    Wlasnie dlatego pytam - bo wiem, ze dla kazdego wazne jest co innego. bylem
    ciekaw co jest wazne dla ludzi, ktorzy znaja sie na bankach lepiej niz
    przecietny zjadacz chleba.

    --
    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )
    GG 1213856

    PS widze, ze mozna smialo zmienic nazwe grupy z pbb na pl.kolejkiwbankach
    albo pl.zamknalemKontoWPekao

  • 9. Data: 2003-04-14 15:35:58
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

> [...]
    wyznaczyć
    > jeden punkt (inaczej Bank).
    >
    > Tyle mówi - w największym skrócie - teoria i tak właśnie postępuje się w

    Mi nie chodzi o ranking tylko o wasze subiektywne odczucia - z jakiego
    kredytu skorzystaliby uzytkownicy pl.biznes.banki.

  • 10. Data: 2003-04-14 21:13:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > Brak prowizji.
    > Zerowe oprocentowanie.

    Jakie zerowe? Oprocentowanie dotatnie, mniej spłacasz niż wziąłeś!

    > Umorzenie po likwidacji konta.
    EEE, to nie ideał. Ideał, to brak limitu i natychmiastowe umorzenie po
    wypłaceniu.
    --