  • 1. Data: 2003-12-30 09:33:52
    Temat: ITELIGO WALI W KLOCA !
    Od: "ComNet" <c...@c...net.pl>

    Jestem bardzo niezadowolony z tego Banku. Na kontyakt ze mna czekalem 3
    tygodnie. Nic co chcialem tam nie zalatwilem.
    Chcialem zalozyc rachunek. Przeslalem wymagane dokumenty w tym REGON. I nic
    sie nie dzieje od 2 miesiecy.
    Zadzwonilem to laskawie mi powiedzieli ze zle formulke napisalem. Bzdura
    totalna. Potwierdzilem zgodnosc z oryginalem. Ale ni o to chodzi skoro im
    sie nie podobalo to mogli poinformowac skad ja mam wiedziec ze cos nie tak
    im pasuje.

    Generalnie NIE polecam INTELIGO. mBank dziala zdecydowanie lepiuej.

  • 2. Data: 2003-12-30 09:38:10
    Temat: Re: ITELIGO WALI W KLOCA !
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > ... Generalnie NIE polecam ...

    a ja ci polecam jakis slownik j.polskiego, albo szybki kurs poprawnego
    budowania zdan i ortografi.

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2003-12-30 09:44:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-30 10:33, Użytkownik ComNet napisał:
    > Generalnie NIE polecam INTELIGO. mBank dziala zdecydowanie lepiuej.

    Oj ComNet, Ty same problemy wszedzie masz ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2003-12-30 10:09:11
    Od: "BM" <s...@R...pl>

    > a ja ci polecam jakis slownik j.polskiego, albo szybki kurs poprawnego
    > budowania zdan i ortografi.

    Powiem wiecej: ortografii

  • 5. Data: 2003-12-30 10:15:25
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Powiem wiecej: ortografii

    zgodze sie z toba, dlatego tez mam zakupiony slownik :-) I czynie jakies
    tam postepy :-)

  • 6. Data: 2003-12-30 14:55:40
    Od: "ComNet" <c...@c...net.pl>

    > Oj ComNet, Ty same problemy wszedzie masz ;-)

    No moze nie wszedzie. Ale z drugiej strony jak mozna nic nie powiedziec i
    olac klienta ? Czekalem cierpliwie i jakbym sam nie zadzwonil to zapewne
    dlugo bym czekal.
    A tak apropo to skad my sie znamy ?

    ComNet

  • 7. Data: 2003-12-30 18:41:36
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-30 15:55, Użytkownik ComNet napisał:

    > A tak apropo to skad my sie znamy ?

    Z newsow dc.cn.net.pl, z pewnego Huba, pamietasz?:)

  • 8. Data: 2003-12-31 22:12:00
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >im pasuje.
    >
    >Generalnie NIE polecam INTELIGO. mBank dziala zdecydowanie lepiuej.

    A ja Ci powiem, że od początku istnienia INTELIGO jstem jego klientem i jestem
    bardzo zadowolony z usług tego banku. Generalnie szczerze polecam usługi
    INTELIGO, bo nie zawiodłem się na tym banku przez tak długi okres a to o czymś
    świadczy. A żeby było ciekawiej, jestem od zaledwie 3 miesięcy klientem mBanku
    i mam ich tak szczerze dość, bo procedura otwierania konta trwała prawie 2
    miesiące, a jak już otworzyli to cała dalsza droga przenoszenia limitów i
    jakość obsługi klientów to jedna wielka żenada. Przynajmniej jak dla mnie.
    Szczerze współczuję klientom mBanku. Musicie być chyba ludźmi o żelaznych
    nerwach. Ja się już tylko po 3 misiącach bycia ich klientem WYNOSZĘ stamtąd.
    Z pozdrowieniami
    SAS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2004-01-01 16:44:52
    Temat: Odp: ITELIGO WALI W KLOCA !
    Od: "Mark" <m...@W...TO.onet.pl>

    Użytkownik sas <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > nerwach. Ja się już tylko po 3 misiącach bycia ich klientem WYNOSZĘ
    stamtąd.

    Koniecznie pamiętaj o opróżnieniu konta w mbanku PRZED rozwiązaniem umowy.
    Logicznym dla mnie było, ze zamknięcie konta wiąże się z natychmiastowym
    przelewem pieniędzy na podane przeze mnie konto. Logika zawiodła, a kilka
    stówek poleżakowało sobie przez 30 dni...

    Pzdr
    Mark