  • 1. Data: 2002-03-29 22:57:42
    Temat: INTELIGO
    Od: "mikord" <m...@w...pl>

    Dlaczego do ku$#^ nie mogę zalogować się do systemu w Inteligo. Tam są w
    końcu moje pieniądze...
    Macie problemy, czy nie?

    pzdr

  • 2. Data: 2002-03-29 23:30:21
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Ja nie mam. Moze natrafiles na przetwarzanie?

  • 3. Data: 2002-03-29 23:45:02
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "mikord" <m...@w...pl> writes:

    > Dlaczego do ku$#^ nie mogę zalogować się do systemu w Inteligo.

    Trudno powiedzieć. Może masz wyłączony komputer. Może odłączoną
    sieć. Może nie znasz hasła. A może inteligo ma chwilową awarię czy
    przeciążenie. Trudno rozstrzygnąć bez znajomości szczegółów.

    > Tam są w końcu moje pieniądze...

    No, ten argument nie jest przesadnie powalający. Np. do Millenium też
    się nie można zalogować (nigdy!) a trochę ludzi ma tam pieniadze.

    > Macie problemy, czy nie?

    Nie. Przynajmniej w tej chwili

    PS Informowanie o każdym technicznym problemie naprawdę niewiele wnosi
    do dyskusji na tej grupie.

  • 4. Data: 2002-03-30 16:11:21
    Od: <a...@p...onet.pl>

    a masz konto w Inteligo ?