    From: "Gerard" <g...@z...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING taryfa 0 a prowizja za wysłanie wyciągu
    Date: Wed, 11 Dec 2002 12:50:17 +0100

    Mam taryfę 0 w ING uzywam netu więc nie wysyłają mi żadnych papierków do
    domu. Dobrze, ale 28 września pobrali mi prowizję za wysłanie wyciagu.
    Napisałem mailika po dwóch dniach odpowiedź, że to wina banku (żadnych
    przeprosin) i że kwotę oddadzą. Oddali po tygodniu.
    Na początku grudnia patrzę - znowu pobrali 2 złote za wyciąg. Piszę jedno
    pisemko (1 grudzień), piszę drugie pisemko (5 grudzień) piszę trzecie
    pisemko (dzisiaj) i nic - wymarli, czy ki ciort :-) Jakoś mi się nie chce
    toczyś po pracy 5 kilometrów przez miasto, by porozmawiać z obsługą w
    okienku. A już tym bardziej jak każą mi to robic co miesiąc :-(
    Czy to normalne, że w taryfie 0 co miesiąc pobierają prowizję, którą później
    muszą zwracać, czy tylko ja jestem takim szczęśliwcem.

    Pozdrawiam
    Gerard