  • 1. Data: 2005-03-08 13:18:53
    Temat: [ING] koniec taryfy 0 ???
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    zapytalem dlaczego w TOiP maja dla tyryfy 0 przelew darmowy (promocja)
    do innych bankow a platny wewnatrz ING a oni mi odpisali ze likwoiduja
    mi Taryfe 0:
    "W odpowiedzi na Pana pytanie uprzejmie informuję,że w dniu
    29/03/2005 nastąpi konwersja Kont Taryfa 0 na Konto Standard.
    Od tego momentu wszystkie przelewy będzie Pan miał bezpłatne.
    Jednocześnie informuję,że za zmianę stałego zlecenia w online
    (KOnto Taryfa 0)Bank pobiera opłatę w wysokości 2zł
    natomiast w koncie Standard zmiana jest bezpłatna."

    Po pierwsze - nie odpowiedzieli co do kosztow przelewu w ING (moze to
    pomylka w TOiP)
    Po drugie - TOiP podaje ze konto Standard za zmiane zlecenia tez
    bierze 2 zl
    Po trzecie - Ja nie chce co miesiac placic za konto 3,99 lub 6 zl
    (jesli nie zrobie 3 operacji).
    Na takie rozwiazanie sie nie zgadzam - DLACZEGO BANK ZRYWA ZE MNA
    UMOWE? A moze to nie tylko mnie chca zlikwidowac wygodne konto?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2005-03-08 13:27:46
    Temat: Re: [ING] koniec taryfy 0 ???
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad said the following On 2005-03-08 14:18:
    [...]

    > Na takie rozwiazanie sie nie zgadzam - DLACZEGO BANK ZRYWA ZE MNA UMOWE?
    > A moze to nie tylko mnie chca zlikwidowac wygodne konto?

    ja nic nie dostałem.
    Czy mi się dobrze wydaje, że bank może rozwiązać umowę z jedynie
    "ważnych powodów" ? I co to jest "ważny powód" ?
    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-03-08 13:36:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > ja nic nie dostałem.
    > Czy mi się dobrze wydaje, że bank może rozwiązać umowę z jedynie
    > "ważnych powodów" ? I co to jest "ważny powód" ?

    no to wyglada na to ze tylko mi zlikwidują? dzis w poczcie INGonline
    odczuytalem z data 3.marca tą informację
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-03-08 13:40:46
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    blad said the following On 2005-03-08 14:36:
    [...]

    > no to wyglada na to ze tylko mi zlikwidują? dzis w poczcie INGonline
    > odczuytalem z data 3.marca tą informację
    > *** blad ***
    Ja nic nie dostałem. Ale może dlatego, że nie zwróciłem na siebie uwagi
    wielkiego ING :-)

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 5. Data: 2005-03-08 15:10:33
    Od: "M." <m...@q...com.nospam>

    Kamil Jońca napisał(a):
> [...]
    > [...]
    >
    > Ja nic nie dostałem. Ale może dlatego, że nie zwróciłem na siebie uwagi

    ja dostałem informacje pocztą
    ogólnie od jakiegoś czasu dochodzą do wniosku, że pora sie z ING wynieść

    Pozdrawiam M.

  • 6. Data: 2005-03-11 10:20:28
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

> [...]

    > Na takie rozwiazanie sie nie zgadzam - DLACZEGO BANK ZRYWA ZE MNA UMOWE?
    > A moze to nie tylko mnie chca zlikwidowac wygodne konto?
    Dziś też dostałem papierową pocztą info o likwidacji taryfy 0 i
    domyślnej "konwersji" do konta standard.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 7. Data: 2005-03-11 14:32:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"

    > Dziś też dostałem papierową pocztą info o likwidacji taryfy 0 i
    > domyślnej "konwersji" do konta standard.

    wlasciwie, skoro ja i tak uzywalem go tylko do wyplat karta to nie ma
    bólu - szkoda ze prepaidy u nich są tylko Maestro, be VE to czasem
    jeszcze dziala na podpis (np na Statoilu) i nie trzeba wszystkim
    pokazywac PINa :-)
    *** blad ***