  • 11. Data: 2005-01-19 09:37:51
    Temat: Re: [ING] darmowe KK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Chyba trzeba mieć u nich konto. Dla samej karty przedpłaconej dostępu
    > do www nie dostałem ale wystarczyło założyć darmowe OKO i już mam ;-))

    jak jeszcze KK nie byla darmowa to sie dopytywałem czy bedzie widziana w necie i
    mowili ze niestetny nie. A to jest dla mnie warunek konieczny :-)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2005-01-19 11:05:35
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    blad napisał(a):

    > jak jeszcze KK nie byla darmowa to sie dopytywałem czy bedzie widziana w necie i
    > mowili ze niestetny nie. A to jest dla mnie warunek konieczny :-)
    > *** blad ***

    Hmm...karta prepaidowa jest widziana i jako konto i jako karta. Wydaje
    mi się że teraz KK też już powinna być dostępna via ING-online.
    BTW porównując interfejs BŚ do znanych mi do tej pory (BZ WBK, Lukas,
    mBank, MultiBank) - jest może mniej intuicyjny niż mBank/MultiBank ale
    ma parę bardzo ciekawych funkcji.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 13. Data: 2005-01-19 11:46:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Hmm...karta prepaidowa jest widziana i jako konto i jako karta. Wydaje
    > mi się że teraz KK też już powinna być dostępna via ING-online.

    masz racje, wydaje ci się :-)
    sprawdzalem na infolinii - nadal KK nie widac w INGbankOnline
    *** blad ***

  • 14. Data: 2005-01-19 11:57:51
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    blad napisał(a):

    > masz racje, wydaje ci się :-)
    > sprawdzalem na infolinii - nadal KK nie widac w INGbankOnline
    > *** blad ***

    Bez sensu....

  • 15. Data: 2005-01-19 12:10:27
    Od: Roman Sąsiada <k...@p...CUT-THIS.onet.pl>

    blad wrote:

    > masz racje, wydaje ci się :-)
    > sprawdzalem na infolinii - nadal KK nie widac w INGbankOnline

    A jakieś inne metody kontroli operacji i salda ?
    BTW, BZWBK wydaje swoje KK bezpłatnie do końca lutego pod warunkiem
    wykonania kilku transakcji w określonym okresie. Zastanawiam się, czy
    nie wypowiedzieć swojej KK BZWBK (i tak ważna do końca marca 2005) i nie
    zamówić nowej...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2005-01-20 09:19:39
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Roman Sąsiada z adresu: <k...@p...CUT-THIS.onet.pl> napisał(a):

    > BTW, BZWBK wydaje swoje KK bezpłatnie do końca lutego pod warunkiem
    > wykonania kilku transakcji w określonym okresie.

    Gdzie można przeczytać o tej promocji?

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 17. Data: 2005-01-20 14:48:26