  • 1. Data: 2007-02-27 17:58:25
    Temat: ING-Bankomaty za free!!!
    Od: g...@o...pl

    Zapowiada sie ostry bój o klienta:
    http://banki.prnews.pl/index.php/,display,26693

  • 2. Data: 2007-02-27 18:02:19
    Temat: Re: ING-Bankomaty za free!!!
    Od: "JohnyBravo" <j...@b...net>

    Jak zakladalem konto 4 lata temu w ING tez obiecywali za free ale niestsety
    doliczaja z obcych bankomatow prowizje i to nie male a PKO to juz szok
    cenowy!

  • 3. Data: 2007-02-27 18:42:25
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    g...@o...pl napisał(a):

    > Zapowiada sie ostry bój o klienta:
    > http://banki.prnews.pl/index.php/,display,26693

    Chyba ostry bój o klienta Konta z Lwem Komfort

    Reszta ekipy bez zmian

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2007-02-27 18:51:16
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Chyba ostry bój o klienta Konta z Lwem Komfort
    >
    > Reszta ekipy bez zmian

    tak rzadko korzystam z bankomatow, ze dla mnie nie ma znaczenia czy bez
    prowizji w bankomatach wlasnych czy też we wszystkich...
    przy wyborze konta nie kieruje sie tym parametrem, ale moze dla innych
    ma to znaczenie

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-02-27 19:05:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
> [...]
    > prowizji w bankomatach wlasnych czy też we wszystkich...
    > przy wyborze konta nie kieruje sie tym parametrem, ale moze dla innych

    No wlasnie... ja wyplacam gotowke przewaznie raz na miesiac i tyle. W
    tym celu moge specjalnie nawet do bankumatu pojechac, pomijajac juz fakt
    ze euronety sa wszedzie, wiec specjalnie jezdzic nie musze.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2007-02-27 19:11:29
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Mithos napisał(a):
    > No wlasnie... ja wyplacam gotowke przewaznie raz na miesiac i tyle. W
    > tym celu moge specjalnie nawet do bankumatu pojechac, pomijajac juz fakt
    > ze euronety sa wszedzie, wiec specjalnie jezdzic nie musze.

    nie wiem, jak to robicie :-)
    Ja potrzebuje znacznie czesciej.. roznie, ale czesciej, zawsze cos
    wypadnie
    A to transakcja na allegro z osobistym odbiorem, a to przesylka
    kurierska za pobraniem ze sklepu internetowego (jutro np.), a to
    musze cos kupic w kiosku (bilet 90-o dniowy ZTM, oplacany gotowka),
    a to fryzjer, a to... no zbiera sie tego - przeciez nie za wszystko
    da sie zaplacic karta/przelewem

    Sierp

  • 7. Data: 2007-02-27 19:15:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > musze cos kupic w kiosku (bilet 90-o dniowy ZTM, oplacany gotowka),
    > a to fryzjer, a to... no zbiera sie tego - przeciez nie za wszystko

    w moim przypadku to proste, wszystkie transakcje >5zl oplacam karta, jak
    kupuje w sklepie internetowym to place za to karta z gory, z biletow nie
    korzystam, a za paliwo place...karta

    jak cos kupuje osobiscie na allegro to gotowka sie przydaje, bo nie ma
    sensu placic przelewem

    jednak z gotowki rowniez korzystam dosc czesto, lubie swieze bulki z
    rana i 1,50zl to troche za malo jak na platnosc karta...ale czekam na
    transakcje bezstykowe, wtedy rano nie bede musial szukac drobnych ;-)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-02-27 19:17:50
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 20:05:59 +0100,
    osoba podpisana: Mithos <f...@a...pl>
    napisała:
    [...]
    > No wlasnie... ja wyplacam gotowke przewaznie raz na miesiac i tyle. W
    A ja rzadko mam więcej niż 50PLN w portfelu.

    > tym celu moge specjalnie nawet do bankumatu pojechac, pomijajac juz fakt
    > ze euronety sa wszedzie, wiec specjalnie jezdzic nie musze.
    Pff. "Wszędzie w Twoim otoczeniu" Warszawa (zgaduję) to nie cały kraj.

    KJ

    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 9. Data: 2007-02-27 19:18:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 20:11:29 +0100, Sierp <s...@n...net>
    wklepał(-a):

    >nie wiem, jak to robicie :-)
    >Ja potrzebuje znacznie czesciej.. roznie, ale czesciej, zawsze cos
    >wypadnie
    >A to transakcja na allegro z osobistym odbiorem, a to przesylka

    Szkoda fatygi ;)

    >kurierska za pobraniem ze sklepu internetowego (jutro np.), a to

    Wygodniej kartą lub przelewem.

    >musze cos kupic w kiosku (bilet 90-o dniowy ZTM, oplacany gotowka),
    >a to fryzjer, a to... no zbiera sie tego - przeciez nie za wszystko
    >da sie zaplacic karta/przelewem

    No to 200 zł wystarczy. :) Przecież można oszacować ile się gotówki wydaje.

  • 10. Data: 2007-02-27 19:21:16
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):
    > w moim przypadku to proste, wszystkie transakcje >5zl oplacam karta,

    musza cie lubic w sklepie jak 7pln oplacasz karta ;-)
    (i klienci i wlasciciel :-)

    > jak
    > kupuje w sklepie internetowym to place za to karta z gory, z biletow nie
    > korzystam, a za paliwo place...karta

    akurat w tym sklepie szybciej jest za pobraniem, bo drozej nie jest,
    a nie trzeba czekac na dojscie pieniedzy :) ale mniejsza z tym

    ja kupujac jakies drobne rzeczy.. nie wiem, kupuje wedline, place
    gotowka, kupuje pieczywo - gotowka, inne duperele to raczej
    gotowka - a ona sie konczy :-) Przecie nie bede wyciagal 1000pln
    jednorazowo :)

    Sierp