  • 11. Data: 2007-10-24 10:03:21
    Temat: Re: Historia rachunku? Po co to komu? (PKO Inteligo)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> writes:

    > Ja widzę TERAZ transakcje z 2006 roku....

    Pewnie masz konto w innym oddziale albo co.

    Napisałem wczoraj reklamację pod guzikiem "kontakt". Zero reakcji na
    razie.

    MJ

  • 12. Data: 2007-10-24 15:44:11
    Od: Adam Stawiszyński <Adam_Stawiszynski@usun_to.poczta.fm>

    > Adam Stawiszyński <Adam_Stawiszynski@usun_to.poczta.fm> writes:
    > No tak jest napisane od lat, i od zawsze było to kłamstwo, bo zawsze
    > tę listę przycinali - do ostatniego roku mniej więcej.

    Wcześniej przycinali do trzech miesięcy wstecz. Jak się oburzałem, Pani
    tłumaczyła, że takie są ograniczenia systemu. :)

    > Ale nie do półtora miesiąca, na litość!

    Reklamacja i już. Mnie odpowiadali całkiem sprawnie... znaczy na drugi
    dzień najpóźniej. Napisz co Ci powiedzieli. :)

    A może to zależy od ilości operacji??

    W każdym razie jaja do potęgi Ęter. :)

    Pozdrawiam,

    Adam Stawiszyński.

  • 13. Data: 2007-10-24 15:46:47
    Od: g...@w...pl

    On 24 Paź, 12:03, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Pewnie masz konto w innym oddziale albo co.
    >
    > Napisałem wczoraj reklamację pod guzikiem "kontakt". Zero reakcji na
    > razie.

    procesu zmiany systemu informatycznego w całym Banku

    Otóż, w wyniku procesu zmiany systemu informatycznego w całym Banku
    systematycznie zmiana ta jest wprowadzana w kazdym oddziale.
    Zmiana ta powoduje miedzy innym to, ze historia rachunku widoczna
    jest od miesiaca poprzedzajacego
    wprowadzenie zmiany w danym oddziale. Bank w tym celu wyslal do
    kazdego klienta list
    informujacy o wprowadzanych zmianach. Jesli list dostales- szkoda ze
    go nie przeczytales.
    Jesli nie dostales- mozesz skladac reklamacje. Ale uprzedzam- historia
    rachunku nie zostanie przywrocona,
    a na reklamacje mozesz otrzymac przeprosiny w zwiazku z niekomfortowa
    sytuacja.
    Polecam jednak czytanie korespondencji z Banku.

    Z reklamacja skladana przez www.pkointeligo w sekcji kontakt- normalny
    tryb rozpatrzenia- 14 dni, jesli sprawa
    nie wymaga dodatkowych postepowan, jesli wymaga do 30 dni, wiec nie
    reaguj jeszcze tak zywo.

    Historie rachunku za poprzednie miesiace mozesz otrzymac w oddziale
    (za oplata)

  • 14. Data: 2007-10-24 15:49:09
    Od: g...@w...pl

    > Pewnie masz konto w innym oddziale albo co.
    >
    > Napisałem wczoraj reklamację pod guzikiem "kontakt". Zero reakcji na
    > razie.
    >
    > MJ

    Natomiast jeszcze dodatkowe info- historia rachunku od wprowadzenia
    zmian systemu bedzie
    dostepna od miesiaca poprzedzajacego dzien zmiany, ale bedzie widoczna
    bez ograniczen.
    Czyli reasumujac- jesli widzisz teraz historie od poczatku wrzesnia
    2007r, to znaczy,
    ze np. w 2010 roku bedziesz widzial historie nie tylko z roku, ale
    cala od wrzesnia 2007.

  • 15. Data: 2007-10-24 17:35:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    .com...
    On 24 Paź, 12:03, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Polecam jednak czytanie korespondencji z Banku.

    Ja polecam jednak zmiane banku, a przynajmniej produktu (np. na Inteligo).
    Ja mialem i to i to, ale jednak ok. dwa lata temu z bolem i zalem
    pozegnamelm sie z mozliwoscia wplacania kasy do bankomatu i z produktow PKO
    BP pozostawilem tylko Inteligo.

    Pozdrawiam
    SDD