  • 1. Data: 2007-10-24 06:52:24
    Temat: Kredyty hipoteczne - podwyzki? - z cyklu szklana kula
    Od: "Mel Udall" <j...@k...pl>

    Witam!

    Co sadzicie o zapowiedziach zdrozenia kredytow hipotecznych?
    Sciemniaja, czy rzeczywiscie na wiosne bedzie drozej?

    No i mioj przypadek:

    1. PLN - Wibor 3M + 0,5%
    2. CHF - Libor 3M + 1,0%,
    3. czekac?

    Pozdrawiam
    alacak

  • 2. Data: 2007-10-24 16:37:48
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Oct 2007 08:52:24 +0200, "Mel Udall" <j...@k...pl>
    wklepał(-a):

    >Witam!
    >
    >Co sadzicie o zapowiedziach zdrozenia kredytow hipotecznych?
    >Sciemniaja, czy rzeczywiscie na wiosne bedzie drozej?

    Kto zapowiada?

    >No i mioj przypadek:
    >
    >1. PLN - Wibor 3M + 0,5%
    >2. CHF - Libor 3M + 1,0%,
    >3. czekac?

    Negocjować jak najniższą marżę, na WIBOR/LIBOR i tak nie masz wpływu. I nie
    patrz na oprocentowanie w perspektywie roku, tylko całego okresu, podczas
    którego chcesz spłacać kredyt. Kiedyś i tak pewnie wzrośnie i spadnie.

  • 3. Data: 2007-10-24 18:44:44
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kto zapowiada?

    No bylo jakies spotkanie prezesow bankow czy cos ;)

> [...]
    > patrz na oprocentowanie w perspektywie roku, tylko całego okresu, podczas
    > którego chcesz spłacać kredyt. Kiedyś i tak pewnie wzrośnie i spadnie.

    Ale co negocjowac? W przypadku PLN duzo lepiej przeciez byc nie moze, a moze
    byc gorzej.
    A moze banki daja kredyty Wibor + 0% marzy? W koncu moga.

    Pozdrawiam
    alacak

  • 4. Data: 2007-10-25 08:23:14
    Od: "Paweł" <p...@u...to>

    Gdzie dostales takie warunki ?

  • 5. Data: 2007-10-25 08:29:50
    Od: "Mel Udall" <j...@k...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Paweł" <p...@u...to> napisał w wiadomości
    > Gdzie dostales takie warunki ?

    Lukas.

    Pozdrawiam
    alacak

  • 6. Data: 2007-10-25 19:25:00
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    A to decyzja czy propozycja?
    Ponadto policz ile beda Cie kosztowaly wszystkie dodatkowe produkty zwiazane
    z promocja.
    Nie piszesz nic o Twojej sytuacji, wiec wiazacej odpowiedzi sie nie
    spodziewaj. Ale jesli chcesz brac kredyt, to bierz, bo wiele lepszej oferty
    nie znajdziesz.

  • 7. Data: 2007-10-26 16:38:45
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ffqqic$8vn$1@inews.gazeta.pl...
    >A to decyzja czy propozycja?

    W kazdej chwili moge podpisac.

    > Ponadto policz ile beda Cie kosztowaly wszystkie dodatkowe produkty
    > zwiazane
    > z promocja.

    Konto, 2 karty kredytowe, debet w koncie (2 tys.) i chyba kredyt wezme - 2
    tys..

    W sumie groszaki.

    > Nie piszesz nic o Twojej sytuacji,

    Mam zdolnosc, kredyt na 30 lat i 280 tys.
    Chce i na razie moge splacic szybciej - powiedzmy 10 tys. rocznie ponad
    raty.

    > wiec wiazacej odpowiedzi sie nie
    > spodziewaj. Ale jesli chcesz brac kredyt, to bierz, bo wiele lepszej
    > oferty
    > nie znajdziesz.

    A dlugofalowo? W TV pelno ekspertow, ale zeby ktos sie konkretnie
    wypowiedzial, co bedzie korzystniejsze:
    CHF czy PLN z perspektywa przewalutowania na EUR w 2012-15?

    Pozdrawiam
    Mel Udall