  • Data: 2006-09-15 12:15:06
    Temat: Hipoteczny - trudny wybór
    Od: "Mariusz" <a...@o...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych grupowiczów.
    Temat zapewne nie raz wałkowany na grupie a mianowicie Kredyt hipoteczny -
    jakie sa wasze typy i wskazowki dotyczace najciekawszej oferty ew. ukrytych
    pulapek w umowach.
    Planuje kredyt 200 tys - waluta CHF na 25 lat. Zdolnosc w wiekszosci bankow
    posiadam spokojnie. Zabezpieczenie kredytu (rozpoczeta budowa + mieszkanie )
    kolo 500 tys.

    W tej chwili mam dwie propozycje
    GE Money 2,30 +Libor 3M + prowizja koło 1 p.p. - zaznacze za mam do GE
    certyfikat pomaranczowy.
    Muli Bank 2,30 +Libor 3M + prowizja koło 1,5 p.p. jednak gdybym wzial 150
    tys. to by było 1,85 +Libor 3M + prowizja koło 1,2 p.p. - ale tu dochodzą
    koszty ubezpieczen
    Odwiedzilem tez Expandera najlepsze oferty pochodzily z GE Money i byly
    porownywale z tym co Pan w GE zaproponowal.

    Nie wszystkie banki jeszcze odwiedziłem - stad moja prosba o podpowiedz czy
    warto dalej szukac czy moze to najlepsze co moge uzyskac w tej chwili na
    rynku. Czy moze macie jakies zastrzezenia co do tych bankow?
    Dzięki za wszelakie rady?

    --
    Z poważaniem

    Mariusz