  • Data: 2006-09-15 12:32:53
    Temat: Re: Hipoteczny - trudny wybór
    Od: "Zuzia" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja czekam już 3 tydzień na odpowiedź z Ge money... i niewiarygidnie szybko
    uzyskałam odpowiedź z banku Millenium . Ale oczekuję najbardziej na warunki
    GE bo rzeczywiście mieli interesujące propozycję - natomiast czas mnie
    goni.... a odpowiedzi nie ma...
    Dowiadując się jeszcze więcej na temat takich kredytów bardzo ciekawą ofertę
    miały banki Nordea 1% + libor oraz Fortis Bank!!!
    Pozdrawiam i życzę udanej decyzji :-)
    Z.