  • Data: 2006-09-17 13:02:24
    Temat: Re: Hipoteczny - trudny wybór
    Od: "WuTomek" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Ja bym poczekał, o ile to mozliwe. Zbliża się koniec roku, boom jest podobny
    jak w zeszłym, a nawet wiekszy, co za tym idzie oferty analogicznie będą pod
    koniec roku najlepsze. Szacuję, że od początku października banki będą się
    licytować ofertami jak rok temu. Nie znam mechanizmów tego postępowania, ale
    jest oczywiste tak jak to, że idzie zima :).

    --
    pzdr
    WuTomek