  • Data: 2006-11-24 14:57:45
    Temat: Hipoteczny (ale jakby refinansowany) w mBanku
    Od: "rience" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sytuacja jest taka, że mam kredyt na pewna kwotę w BPH. Jako, że
    oprocentowanie jest wysokie, marża też do najniższych nie należy a
    frank spadł to pomyślałem aby rozejrzeć się za przeniesieniem
    kredytu. Dodatkowo chciałem dostać z nowym kredytem trochę gotówki
    na spłatę drugiego kredytu gotówkowego.

    W mBanku dostałem:
    - zero prowizji,
    - płacą za mnie koszty sądowe,
    - oprocentowanie 2,31% w CHF (później marża wzrasta z 0,5% do 1%)
    lub 4,69% w PLN,
    - wysokość kredytu - do wysokości kredytu w BPH (tej początkowej),
    - zdolności kredytowej nie sprawdzają.

    Z tego co się dowiedziałem haczyk leży w tym, że przez pierwsze dwa
    lata nadpłata kredytu kosztuje 2% spłacanej kwoty.

    Czy jest coś jeszcze o czym powinienem się dowiedzieć? Warunki
    wydają mi się nadzwyczaj dobre.

    Pozdrawiam,

    rience