  • Data: 2006-11-25 16:23:28
    Temat: Re: Hipoteczny (ale jakby refinansowany) w mBanku
    Od: "rience" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lis, 06:28, "Mariusz" <m...@p...fm> wrote:
    > Doradcow, tez odradzam :)
    > Doradzaja te banki za, ktore dostaja wiecej kasy, nie robia tego za free.
    > To wlasnie przez doradce z Open musialem wziasc kredyt w mbanku (chialem w
    > innym)
    > Ale Pani z Open dala ciala na calej linii (nawet nie wiedziala o
    > ubezpieczeniu) i w tym drugim banku nic nie zalatwila, a czas lecia. I
    > wyszlo jak wyszlo. Teraz jak ja widze na ulicy to odwraca sie w druga
    > strone, bo wie co zrobila.
    > Pozdro

    Tez nie mam milych doswiadczen z doradca z Expandera (przez ktorego
    zalatwialem pierwszy kredyt). Trwalo to wydaje mi sie dosyc dlugo.

    Chodzilo mi o doradce w mBanku, ktory powinien mnie jednak o tym
    ubezpieczeniu poinformowac zwlaszcza po moim kilkakrotnym zapytaniu o
    dodatkowe koszty. Porozmawiam z nim w poniedzialek i sie dowiem jak to
    jest z ubezpieczeniem.

    A takie inne pytanie - czy kontakt doradcy z Fortis Banku trwa kilka
    dni czy dluzej ? Pytam, bo jeszcze sie do mnie zaden nie odezwal (na
    stronie bodajze pisza o 24h a minal pewnie z tydzien).

    Pozdrawiam,

    rience