  • 1. Data: 2008-07-30 13:06:14
    Temat: Hakerzy ukradli jej 3 350 zł - bank nie uznał reklamacji!
    Od: Pogo <w...@g...com>

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Hakerz
    y_ukradli_jej_3_350_zl___bank_nie_uznal_reklamacji_.
    html

  • 2. Data: 2008-07-30 13:12:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Lip, 15:06, Pogo <w...@g...com> wrote:
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Hakerz
    y_ukradli_jej_3_3...

    Jaks stara ta informacja
    Jesli od 22-ego lipca uplynelo kolka tygodni, to cos tu mi ni egra
    czasowo.

  • 3. Data: 2008-07-30 13:13:50
    Od: Pogo <w...@g...com>

    krzysztofsf wrote:
    y_ukradli_jej_3_3...

    > Jaks stara ta informacja
    > Jesli od 22-ego lipca uplynelo kolka tygodni, to cos tu mi ni egra
    > czasowo.

    Sezon urlopowy, wracasz z wakacji, a konto puste...

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 4. Data: 2008-07-30 13:32:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 30 Jul 2008 15:06:14 +0200, Pogo <w...@g...com>
    wrote:

    >http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,5506060,Haker
    zy_ukradli_jej_3_350_zl___bank_nie_uznal_reklamacji_
    .html

    Normalka, może w końcu ludzie zrozumieją, że PIN jest bezpieczny dla
    banku, a nei dla nich.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 5. Data: 2008-07-30 13:58:29
    Od: "Seba" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Normalka, może w końcu ludzie zrozumieją, że PIN jest bezpieczny dla
    > banku, a nei dla nich.

    jest trojan, ktory wkleja w strony www bankow (rowniez citi) okienko z prosbą
    o podanie kodu do obsługi telefonicznej - pani ta musiala podac kod, w innym
    wypadku nie doszloby do wyprowadzenia pieniedzy z konta (kazdy nowy odbiorca
    musi byc potwierdzony haslem sms lub aktywowany przez automatycznego bankiera
    na podstawie wlasnie tego kodu). tak wiec pretensje moze miec raczej do
    siebie...

  • 6. Data: 2008-07-30 15:44:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 30 Jul 2008 13:58:29 +0000 (UTC), "Seba"
    <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
    >na podstawie wlasnie tego kodu). tak wiec pretensje moze miec raczej do

    W Citi podajesz pełny kod. Wystarczy, że ktoś sie wepnie w linię. OD
    razu dodam - pracownik centrali telefonicznej może to zrobić bez
    żadnego problemu.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-07-30 16:01:07
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > W Citi podajesz pełny kod. Wystarczy, że ktoś sie wepnie w linię. OD
    > razu dodam - pracownik centrali telefonicznej może to zrobić bez
    > żadnego problemu.
    A to przesylane jest otwarcie? bez zadnego szyfrowania? LOL - jesli tak
    to nigdy nawet nie spojrze na City.

    Wydaje mi sie ze skoro nawet Polbank ma szyfrowanie - to KAZDY bank ma -
    a wtedy nie wystarczy tylko podpiac sie pod linie.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 8. Data: 2008-07-30 16:01:29
    Od: Pogo <w...@g...com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > W Citi podajesz pełny kod. Wystarczy, że ktoś sie wepnie w linię. OD
    > razu dodam - pracownik centrali telefonicznej może to zrobić bez
    > żadnego problemu.

    Z tego co wiem poszkodowana uzywa kodow sms do autoryzacji przelewow.
    Telefon miala przy sobie na wakcjach. Po powrocie pieniedzy juz nie bylo
    na rachunku. Co mozna zrobic dalej w tej sytuacji? Wiadomo do kogo
    trafil przelew, bank odrzuca reklamacje? Co proponujecie?

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 9. Data: 2008-07-30 16:58:53
    Od: "Karthoon " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pogo <w...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > na rachunku. Co mozna zrobic dalej w tej sytuacji? Wiadomo do kogo
    > trafil przelew, bank odrzuca reklamacje? Co proponujecie?

    Citi to prawie najgorszy bank w PL, ale z tego artykułu nic nie wynika. W
    szczególności nie wynika, dlaczego mieliby tą reklamację uznać.

    Odmowa uznania reklamacji sugeruje, że wszystko odbyło się zgodnie z
    zasadami, czyli jednak ktoś te kody podał, a więc musiał je znać.

    Dużo by wyjaśniło podania uzasadnienia odmowy uznania reklamacji.

  • 10. Data: 2008-07-30 17:31:09
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 30 Jul 2008 18:01:07 +0200, Maverick napisał(a):

    > A to przesylane jest otwarcie? bez zadnego szyfrowania?

    A co chcesz szyfrować, klawisze w telefonie? Ścierając farbę?

    > LOL - jesli tak
    > to nigdy nawet nie spojrze na City.

    Londyńskie?

    AK