  • 1. Data: 2002-05-10 21:43:02
    Temat: Gusła z POSami
    Od: Tomasz P <t...@a...net>

    Dzisiaj w BOMI w Silver Screenie (W-wa) zaobserwowałem dziwna praktykę
    przeciągania przez POSa wypukłej katy (VISA PKO SA chyba ) po owinięciu
    jej w plastikową torbę. Ponoc pomaga to w autoryzacji (wg. Pani w kasie)
    Czy ktos wie, o co chodzi ?

    Tomek.

  • 2. Data: 2002-05-10 21:58:19
    Temat: Re: Gusła z POSami
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <t...@a...net> napisał(a):

> [...]
    > praktykę przeciągania przez POSa wypukłej katy (VISA PKO SA chyba )
    > po owinięciu jej w plastikową torbę. Ponoc pomaga to w autoryzacji

    Poważnie? Moja mama tam zakupy robiła prawie codziennie (pracowała
    w tym biurowcu) i parę razy z nią byłem i nigdy czegoś takiego nie
    widziałem. Mi VE ani Maestro też nikt w nic nie zawijał.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 3. Data: 2002-05-10 23:01:39
    Od: qubacz <q...@2...CIACHpl>

    Tomasz P wrote:

> [...]
    > przeciągania przez POSa wypukłej katy (VISA PKO SA chyba ) po owinięciu
    > jej w plastikową torbę. Ponoc pomaga to w autoryzacji (wg. Pani w kasie)

    Nie tyle w autoryzacji co w odczytaniu karty - praktyka zabserwowana
    rowniez w geant'cie i relacjonowana juz na liscie.
    --
    pozdrawiam
    gg# 84392

  • 4. Data: 2002-05-29 10:34:02
    Od: Radek S <r...@a...net.pl>

    Witam

> [...]
    > przeciągania przez POSa wypukłej katy (VISA PKO SA chyba ) po owinięciu
    > jej w plastikową torbę. Ponoc pomaga to w autoryzacji (wg. Pani w kasie)

    Moze chodzi o to zeby karta sie nieporysowala :), bo sie klient obrazi...

    --
    pozdrowienia
    radek S

  • 5. Data: 2002-05-29 11:36:47
    Od: "MS" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Radek S" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    a może aby nie zostawiac odcisków palców ;) taka jest praktyka przy
    oszustwach ;))))

    MS