  • 1. Data: 2011-10-24 08:26:13
    Temat: Platynowa visa mBank tylko dla ubezpieczeń
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    Czy opłacalne jest wzięcie platyny tylko dla ubezpieczenia podróznego i NNW.
    Zakładając opłatę roczną 390 zł.
    Jak to wypada na tle zwykłych ubezpieczeń oferowanych na rynku.
    Mam już 2 karty kredytowe za darmo mBank (clasic) i Citi (LOT)

  • 2. Data: 2011-10-24 09:28:53
    Temat: Re: Platynowa visa mBank tylko dla ubezpieczeń
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 24 Oct 2011 10:26:13 +0200, Jacek wrote:

    > Czy opłacalne jest wzięcie platyny tylko dla ubezpieczenia podróznego i
    > NNW. Zakładając opłatę roczną 390 zł.

    Zakładając, że z tej opłaty stosunkowo łatwo się wywinąć...

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2011-10-24 09:29:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

  • 4. Data: 2011-10-24 09:31:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.10.2011 11:29, Olgierd pisze:

    > Zakładając, że z tej opłaty stosunkowo łatwo się wywinąć...

    A to niby w jaki sposob? mBąk nie jest sklonny do negocjacji...

  • 5. Data: 2011-10-24 11:35:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 24 Oct 2011 11:31:34 +0200, neoniusz wrote:

    > A to niby w jaki sposob? mBąk nie jest sklonny do negocjacji...

    Puściłem superseda, ale zdążyłeś odpisać ;-)

    Oczywiście miałem na myśli multibankową kartę. Przepraszam.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 6. Data: 2011-10-24 11:41:34
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    > Zakładając, że z tej opłaty stosunkowo łatwo się wywinąć...

    Nie.
    Mnie interesuje co jest warte ubezpieczenie za 390.
    Czyli czy te pakiety są warte wydania 390 zł na rok.
    Czy taniej wydzie kupić gdzieś NNW i ubezpieczenie podrózne o podobnych
    parametrach.
    Karta sama z siebie mnie nie interesuje. Jako narzędzie płatnicze.

  • 7. Data: 2011-10-24 11:53:28
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jacek" <J...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie.
    > Mnie interesuje co jest warte ubezpieczenie za 390.
    > Czyli czy te pakiety są warte wydania 390 zł na rok.

    Nie są warte.

  • 8. Data: 2011-10-29 00:35:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 10:26:13 +0200, Jacek napisał(a):
    > Czy opłacalne jest wzięcie platyny tylko dla ubezpieczenia podróznego i NNW.
    > Zakładając opłatę roczną 390 zł.

    Doczytaj warunki - bo może się okazać, że jak zwykle przy karcianych
    ubezpieczeniach, obowiązują one wyłącznie gdy za podróż zapłacisz tą właśnie
    kartą...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2011-10-29 09:27:20
    Od: " Ludwik" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jacek <J...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jak to wypada na tle zwykłych ubezpieczeń oferowanych na rynku.
    > Mam już 2 karty kredytowe za darmo mBank (clasic) i Citi (LOT)

    Raiffeisen do karty Class+Club za 85 zł rocznie dodaje ubezpieczenie
    podróżne i NNW na jakieś astronomiczne kwoty w EUR i jak czytałem kiedyś OWU
    nie było nic podejrzanego.

  • 10. Data: 2011-10-29 15:59:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 10:26:13 +0200, Jacek napisał(a):

    > Czy opłacalne jest wzięcie platyny tylko dla ubezpieczenia podróznego i NNW.
    > Zakładając opłatę roczną 390 zł.

    Za tę cenę dostaniesz sensowne NNW na cały rok, a nie tylko dwa tygodnie
    wakacji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl