  • 1. Data: 2020-04-25 22:11:17
    Temat: Getin wycofuje naklejki KK MC
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Jak w temacie, i to przed końcem okresu ważności.
    Przysłali w zamian debetówkę MC, ale nie chcę :)
    Chcę naklejkę KK (najlepiej Visy).

    Ktoś jeszcze oferuje coś takiego?

  • 2. Data: 2020-04-25 22:35:51
    Temat: Re: Getin wycofuje naklejki KK MC
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 25 kwietnia 2020 22:14:50 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Jak w temacie, i to przed końcem okresu ważności.
    > Przysłali w zamian debetówkę MC, ale nie chcę :)

    Debetówkę MC w zamian za naklejkę do kredytówki visy?
    Niby getout, ale to za dużo nawet na nich...

    > Chcę naklejkę KK (najlepiej Visy).
    >
    > Ktoś jeszcze oferuje coś takiego?

    Chyba citi ma, ale chyba tylko do MC (zresztą o visę u nich trudno) i płatne 5zł/mc.
    Jak nie masz ich KK to mogę Cię polecić, podzielimy się po stówie, a oprócz tego
    dostaniesz 400 (a możesz w sumie i ponad 1100 jeśli tankujesz na BP).

  • 3. Data: 2020-04-26 00:00:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 25 Apr 2020 13:35:51 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Debetówkę MC w zamian za naklejkę do kredytówki visy?
    > Niby getout, ale to za dużo nawet na nich...

    W zamian za naklejkę do kredytówki MC.

> [...]
    dostaniesz 400 (a możesz w sumie i ponad 1100 jeśli tankujesz na BP).

    No to taki średni biznes, a za granicą to pewnie w ogóle kosmos :)

    Co oni z tymi naklejkami tak "żydzą" jakby to była jakaś kosmiczna
    technologia...

    PS. Do konta PKO Junior wydanie naklejki jakieś 3zł - może pójdę tą drogą (już
    mi się ręce trzęsą na sam widok PKO...).

  • 4. Data: 2020-04-26 03:15:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-04-25 22:35, Dawid Rutkowski pisze:

> [...]
    dostaniesz 400
    > (a możesz w sumie i ponad 1100 jeśli tankujesz na BP).

    mBank miał MC debetowe w formie naklejki bezpłatne do końca okresu
    ważności - żałuję, zę się nie skusiłem wtedy. Przydałoby się jako backup
    tradycyjnej karty do konta.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2020-04-26 07:55:05
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2020-04-25 o 22:11, r...@k...pl pisze:
    > Jak w temacie, i to przed końcem okresu ważności.
    > Przysłali w zamian debetówkę MC, ale nie chcę :)
    > Chcę naklejkę KK (najlepiej Visy).
    >
    > Ktoś jeszcze oferuje coś takiego?

    Trudno będzie, bo się banki z tego rozwiązania wycofują.
    Teraz na topie są zegarki z funkcją płatniczą.
    Naklejka to jakby druga karta, a zegarek to "drugie miejsce" dla
    pierwszej karty.
    Znacznie wygodniejsze w użyciu.

    Jakaś firma próbuje wskrzesić funkcjonalność naklejki wklejając ją do...
    szkła zegarka. Powstaje tani zegarek z funkcją naklejki płatniczej za
    cenę... drogiego szwjcara...;)

    Sławek

  • 6. Data: 2020-04-26 15:21:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 03:15:52 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

    > mBank miał MC debetowe w formie naklejki bezpłatne do końca okresu
    > ważności - żałuję, zę się nie skusiłem wtedy. Przydałoby się jako backup
    > tradycyjnej karty do konta.

    Co to znaczy "miał"?
    Ma nadal - 15zł za 3 lata.
    Kiedyś (ze 4 lata temu, bo mi się już skończyła) dawali w promocji za darmo - może to
    masz na myśli pisząc o tym "skuszeniu się"?
    Darmowe są do mKonta intensive - w sumie je łatwo mieć za darmo, wystarczy 7k
    ping-ponga miesięcznie, może być po kawałku.
    Tyle że do mkonta int. dają takie większe naklejki z zaokrąglonymi krótszymi bokami,
    a nie te fajne małe - musiałem użyć innej podkładki "breloczkowej", ale już taką
    miałem bo citek też zaczął dawać te większe naklejki.

    Ale żeby mieć backup debetówki w mBąku nie musisz kombinować - za darmo można mieć
    dwie (a nawet trzy - zostało jeszcze ponad 4 tysiące "MC limitowanych" z ostatniego
    finału wośp) - visę i MC (lub dwie MC) - i wciąż wystarczy tylko raz spełnić warunek
    bezpłatności.

    Mają jeszcze karty-opaski - ale to już 50zł (dwa razy nie załapałem się na promo :(
    ).

  • 7. Data: 2020-04-26 18:25:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2020-04-26 15:21, Dawid Rutkowski pisze:

    > Co to znaczy "miał"?
    > Ma nadal - 15zł za 3 lata.
    > Kiedyś (ze 4 lata temu, bo mi się już skończyła) dawali w promocji za darmo - może
    to masz na myśli
    > pisząc o tym "skuszeniu się"?

    No, o tej promocji pisałem. Była na początku ubiegłego roku, czy jakoś
    tak. Za 15 zł to każdy głupi potrafi ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2020-04-27 00:00:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 26 Apr 2020 07:55:05 +0200, w <5ea5223e$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,
    Slavekk <s...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Teraz na topie są zegarki z funkcją płatniczą.
    > Naklejka to jakby druga karta, a zegarek to "drugie miejsce" dla

    Ja tam nie chcę portfela na baterie :).

    No lipa, a wydawało mi się, że to raczej powszechne...

  • 9. Data: 2020-04-27 16:32:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Jak w temacie, i to przed końcem okresu ważności.

    Wow, a co im sie stalo ?
    Za duzo fraudow, czy jakis bug, ktory fraudy umozliwial masowo ?

    J.

  • 10. Data: 2020-04-27 16:49:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 26 kwietnia 2020 23:47:20 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > W zamian za naklejkę do kredytówki MC.

    Pomysł... I niby jak to ma działać? Dołożyli jakieś wyjaśnienie?

> [...]
    >
    > No to taki średni biznes, a za granicą to pewnie w ogóle kosmos :)
    >
    > Co oni z tymi naklejkami tak "żydzą" jakby to była jakaś kosmiczna

    Towar niszowy więc cena niestety wysoka.
    Jak komuś na naklejce bardzo zależy, to citi mu zrekompensuje opłaty za ponad 6 lat
    wisienkami na wejściu (a jak tankujesz na BP to i 18 lat będzie w sumie z drugą
    promocją).
    Ale za granicą rzeczywiście słabo - 5,8% (czasem robią "promocję" i ścinają do 2,9%,
    zwykle latem).
    Choć nie jest to dużo gorzej niż getout - tam ZTCP (bo tyle jest w idei) 4,5% na
    kursie, gdy używasz MC.
    Visa 0% - ale jak sam piszesz, naklejka jest MC.
    Chyba że naklejka MC, ale rozliczana wg plastiku, którym jest visa - cóż, w getout
    jestem w stanie uwierzyć nawet w dodatkową kartę MC wydaną do głównej visy ;>

    > PS. Do konta PKO Junior wydanie naklejki jakieś 3zł - może pójdę tą drogą (już
    > mi się ręce trzęsą na sam widok PKO...).

    Do PKO junior to można (ew. można było) nawet breloczek w kształcie żyrafy ;>
    I niby PKO ma być lepsze za granicę?
    No pewnie lepsze od citka (od niego gorszy jest tylko mBąk i alior) - ale do dobroci
    mu daleko.