  • 1. Data: 2013-01-15 23:07:12
    Temat: Gdzie ulokować na krótkie okresy
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    Gdzie nalepiej ulokwac kasę na krótkie okresy max 6-7 dni, około 30 tyś. ?
    Na razie wiem od idea banku lokata ping-pong 1 dzień 20 tyś reszta chyba na
    jakieś konto może do bgz optima ale promocja zaraz się kończy.
    Lokaty na 3 dni znalazłem w Toyota Banku na 4,4%.
    Może macie jakieś lepsze propozycje.
    Pewnie się dziwicie czemu na 6-7 dni max. Ano bank ma taką promocje że daje
    debet w koncie i jak kasę sie zwróci do 7 dni to zero odsetek :) Więc
    wypłata we wtorek, a zwrot w poniedziałek dla bezpieczeństwa stąd 6 dni

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-01-16 07:30:50
    Temat: Re: Gdzie ulokować na krótkie okresy
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2013-01-15 23:07, Damian News napisał(a):
    > Ano bank ma taką promocje że daje debet w koncie i jak kasę sie zwróci do 7 dni to
    zero odsetek :) Więc wypłata we wtorek, a zwrot
    > w poniedziałek dla bezpieczeństwa stąd 6 dni

    Czy ten debet można zrobić 7 dni przed końcem miesiąca, oddać 7 dnia nowego
    miesiąca i też będzie bez odsetek? Wtedy ciągłe 14 dni powstawałoby... I czy mówisz
    o Millenium?

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-01-16 11:52:17
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Witam,

> [...]
    > nowego
    > miesiąca i też będzie bez odsetek? Wtedy ciągłe 14 dni powstawałoby... I

    Tak Millenium. Z tego co zruzumiałem to system sprawdza okresy 7 dniowe, nic
    o końcu miesiaca nie było mowy. Czyli biorę 29.01wtorek i 04.02 pioiedziałek
    debet musi być spłacony. Gdzieś tu musi być jakiś haczyk bo przecież ciągle
    tak mogę w kólko brać ten debet.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-01-16 11:53:26
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>