  • 1. Data: 2008-05-28 14:13:11
    Temat: A w PKO BP jeszcze większy burdel po zmianie systemu:(
    Od: o...@g...com

    Witam!

    Zalogowałem się dzisiaj do systemu internetowego PKO BP. Czytałem że
    robili jakies zmiany w systemie informatycznym parę tygodni temu ale
    nie sądziłem że aż takie! Zmienił się mój numer umowy kredytu
    hipotecznego. Zmienila się kwota kredytu. Zmieniła się kwota nastepnej
    raty. Okazuje się że mam zaległe odsetki których niemiałem jeszcze
    wczoraj:( Zadzwonilem więc na infolinie i co się okazało? Że zmienili
    numery umów kredytowych! Podobno wysyłalui o tym informacje. Ale mam
    kilku kolegów co tez niestety maja też u nich kredyt hipoteczny i też
    nic nie dostali. Co ciekawsze dostałem tydzień temu nowy harmonogram
    ze starym numerem umowy!!! Reszte powiedziała mi panienka na infolinii
    zeby zadzwonic do oddziału i wyjaśnić. Zadzwoniłem więc. Ze wzgledu na
    tajemnicę bankową nic ze mną nie przedystkutuja przez telefon:( Co
    ciekawe infolinia moze przez telefon a oni nie. Dodatkowo babka w
    oddziale powiedziała ze po zmianie systemu nic się nie zgadza więc
    musze iść do oddziału poodkręcać wszystko!!! Ten bank to porazka.
    Odkąd mam kredyt nie zdazyło się żeby coś bylo tak jak trzeba. Zawsze
    ich trzeba ścigac bo to nie pobiorą nadpłaty a to pobiorą ubezpiecznie
    którego nie powinni. Mi nie przysylali żadnych harmonogramnów spłat
    ani wysokości % przez pierwsze 9 miesięcy kredytu. Dopiero się
    musialem upomnieć. I nie ma słowa przepraszam u nich. JAK ZA KOMUNY!!!
    Co ciekawe maja w systemie internetowym kontakt do wysylania skarg i
    reklamacji. Kolega wysłał 2 miesiące temu. nie odpisali więc wyslal
    miesiąc później dalej nic. Co ciekawe po wysłaniu skargi z tego
    systemu nie dostaje się żadnego potwierdzenia ani mailowego ani numeru
    sprawy. Po prostu PORAŻKA!!! Dodatkowo ponieważ w oddziale powiedzieli
    żeby każdą nadpłatę robić faxem na 5 dni przed splata bo nadplata
    przez internet im rozwala system:) to wyslałem im 5 dni temu prośbe o
    nadpłatę faxem. Podalem stary numer umowy bo nikt nie poinformował o
    nowym. Ciekawe czy zrealizują czy też spłacą komuś innemu kredyt!

    pozdr!