  • 1. Data: 2008-11-18 18:27:47
    Temat: Fundusze padają
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Dostałwm z mBanku poniższe info. Trochę mnie niepokoi, bo jestem zmuszony do
    zrealizowania straty. Czy znacie inne fundusze które moga wkrótce paść?

    MichalL

    Witaj,

    informujemy, że Zarząd DWS Polska TFI S.A. podjął decyzję o rozpoczęciu
    procesu likwidacji DWS Polska Funduszu Inwestycyjnego Otwartego Top 50
    Europa oraz DWS Polska Specjalistycznego Funduszu Inwestycyjnego Otwartego
    Euroobligacji z dniem 22 grudnia 2008 roku. Likwidatorem funduszy będzie
    Bank Depozytariusz - Deutsche Bank Polska S.A. Powyższa decyzja została
    spowodowana spadkiem wartości aktywów netto funduszy poniżej 30 milionów
    złotych (zgodnie z art.32 ust.1 pkt 2 Statutów funduszy).
    Ostatnim dniem realizacji zleceń będzie 19 grudnia 2008 r.

    W związku z powyższym sugerujemy, aby zlecenia konwersji i odkupień były
    składane najpóźniej do dnia 16 grudnia 2008 r., tak, by realizacja zlecenia
    nie była późniejsza niż 19 grudnia 2008 r. Uczestnicy Funduszu, którzy nie
    wycofają lub nie konwertują ulokowanych środków z funduszy w powyższym
    terminie, odzyskają je dopiero po zakończeniu procesu likwidacji.
    Dokładne terminy wypłaty środków w ramach procesu likwidacji zostaną podane
    w ogłoszeniach likwidacyjnych publikowanych przez Likwidatora funduszy.

    Pozdrawiamy,
    Zespół mBanku

  • 2. Data: 2008-11-19 07:08:41
    Temat: Re: Fundusze padają
    Od: Pete <n...@n...com>

    MichalL pisze:
    > Dosta?wm z mBanku poni?sze info. Troche mnie niepokoi, bo jestem zmuszony do
    > zrealizowania straty.

    A budżet państwa się cieszy. Jak sprzedasz z yskiem, to dawaj 19%, a jak
    stracisz - to Twój problem. Nie ma żadnej możliwości odzsykania
    zapłaconego podatku.

    --
    Pete