  • 1. Data: 2002-12-04 21:01:37
    Temat: Fortis - kiedy wysylaja VE ?
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Witam,

    Zgodnie z zasada "skoro nie widac roznicy, to po co przeplacac", dylemat
    Raiffeisen czy Fortis zostal rozstrzygniety na korzysc Fortisa (e-pakiet).
    Podczas 1) odbierania dyskietki oraz podczas 2) otrzymywania id zadalem
    pytanie: Kiedy bank przysle mi karte VE. Otrzymalem dwie odpowiedzi:
    1) Pan-w-Niebieskiej-Koszuli (placowka przy ul. Wiejskiej w Warszawie): "Po
    otrzymaniu numeru konta, przeleje Pan na nie co najmniej 300 zl, w terminie
    7 dni od zaksiegowania przelewu otrzyma Pan karte",
    2) Pani w 0801FORTIS: "W terminie 5 dni roboczych od dzisiaj (t.j. od
    otrzymania id oraz numeru konta) przygotujemy i wyslemy dla Pana karte,
    zaden przelew nie jest konieczny"

    Mam zatem pytanie: kto ma racje, czyli
    I. czy zeby Fortis wyslal VE potrzebna jest wplata czy wystarczy otwarcie
    rachunku (jezeli potrzebna jest wplata, to w jakiej wysokosci - minimalnej,
    czy zadeklarowanej w umowie) ?
    II. konto jest wspolne, id mam nadany tylko ja, czy VE zostanie wyslana do
    obu wspolwalscicieli ?

    Serdecznie dziekuje za pomoc i pozdrawiam, Grzegorz

    PS. Czy Fortis nie ma jakiejs ukrytej linii na 0800 (cos mi sie kojarzy
    0800112233, czy tez 0800223344) ?

  • 2. Data: 2002-12-05 11:55:15
    Temat: Re: Fortis - kiedy wysylaja VE ?
    Od: "yoyek" <y...@y...com>

    "Beniowa" <b...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > Podczas 1) odbierania dyskietki oraz podczas 2) otrzymywania id zadalem
    > pytanie: Kiedy bank przysle mi karte VE. Otrzymalem dwie odpowiedzi:
    [cut]
    A moge zapytac ile czasu czekales od odebrania dyskietki do otrzymania id?
    Bo ja dyskietke odebralem w zeszlym tygodniu, a jakos jeszcze nikt nie
    pokwapil sie zeby do mnie zadzwonic i podac id.

    No jest jakis numer, chocby do odblokowania Pl@net.

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 3. Data: 2002-12-05 12:54:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Bo ja dyskietke odebralem w zeszlym tygodniu, a jakos jeszcze nikt
    nie
    > pokwapil sie zeby do mnie zadzwonic i podac id.

    A haslo masz?
    Bo identyfikator to pierwsza literka nazwiska i 6 nazwiska

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 4. Data: 2002-12-05 13:02:00
    Od: Emcek <e...@p...onet.pl>

    Beniowa wrote:

> [...]
    > 2) Pani w 0801FORTIS: "W terminie 5 dni roboczych od dzisiaj (t.j. od
    > otrzymania id oraz numeru konta) przygotujemy i wyslemy dla Pana karte,

    Ja dostałem bez wpłaty, w kilka dni po założeniu konta.

    --
    Emcek

  • 5. Data: 2002-12-05 14:27:32
    Od: "yoyek" <y...@y...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:asni9g$4p4$1@news.onet.pl...
    > nie
    >
    > A haslo masz?
    > Bo identyfikator to pierwsza literka nazwiska i 6 nazwiska

    Haslo mam, ale co jesli moje nazwisko ma 5 liter ?
    A poza tym to podobno trzeba jeszcze telefonicznie odblokowac dostep do
    Pl@net podajac identyfikator i numer konta, ktorego niestety nie znam bo
    nikt sie nie pokwapil zeby do mnie zadzwonic i mi go podac.

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 6. Data: 2002-12-05 15:04:55
    Od: Emcek <e...@p...onet.pl>

    yoyek wrote:

> [...]
    > Pl@net podajac identyfikator i numer konta, ktorego niestety nie znam bo
    > nikt sie nie pokwapil zeby do mnie zadzwonic i mi go podac.

    wg mnie nie trzeba nic odblokowywać.
    mając dyskietkę z banku oraz dyskietkę właną z kluczem prywatnym, trzeba
    wszystko wgrać na jedną dyskietkę, wygenerować plik z certyfikatem i
    wczytać do przeglądarki (w uproszczeniu) szczegółowe informacje na
    dyskietce z banku oraz
    https://planet.fortisbanking.com.pl/new_user/priv_ge
    n.html

    --
    Emcek

  • 7. Data: 2002-12-05 16:58:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:asni9g$4p4$...@n...onet.pl...
    > nie
    >
    > A haslo masz?
    > Bo identyfikator to pierwsza literka nazwiska i 6 nazwiska

    To ja nie moge miec rachunku w Fortisie?
    ;-))
    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-12-05 20:17:35
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > To ja nie moge miec rachunku w Fortisie?
    > ;-))

    Nie sluchaj sie ich.

    /me mial osmioliterowy identyfikator :-) Ale juz nie ma...

    swoja droga, superinteresujacy komunikat otrzymalem
    ****

    Użytkownik zablokowany
    Użytkownik został zablokowany, proszę o kontakt z Bankiem.

    Po trzech nieudanych próbach logowania możliwość korzystania z systemu Pl@net została
    zablokowana.

    W celu odblokowania dostępu prosimy o kontakt z Bankiem (bezpłatna Infolinia - tel.
    0801 36 78 47 lub 022 566 93
    00 ).

    ****

    Szczegolnie ta bezplatna infolinia..... dobrze, ze nie 0 700 999888 :-)

    M.

  • 9. Data: 2002-12-05 22:34:22
    Od: "yoyek" <y...@y...com>

    "Emcek" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wszystko wgrać na jedną dyskietkę, wygenerować plik z certyfikatem i
    > wczytać do przeglądarki (w uproszczeniu) szczegółowe informacje na

    Z dyskietki, ktora dostalem z banku:
    Przed rozpoczęciem korzystania z systemu Pl@net należy aktywować nowy
    certyfikat. W tym celu prosimy skorzystać z bezpłatnego numeru Infolinii
    Fortis Banku Polska 0800 33 44 55 lub numeru (0-22) 549 58 00. Po połączeniu
    z Infolinią proszę podać swoje imię i nazwisko, numer rachunku oraz
    poinformować pracownika Banku o chęci aktywowania nowego certyfikatu
    osobistego.

    I teraz jeszcze zaptam, ile mozna czekac na numer konta?
    Bo juz na samym poczatku bank zaczyna mnie wkurzac olewaniem klienta.

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 10. Data: 2002-12-06 09:08:45
    Od: Emcek <e...@p...onet.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> w
    > wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:asni9g$4p4$...@n...onet.pl...

    > To ja nie moge miec rachunku w Fortisie?
    > ;-))

    Jest tylko jedno rozwiązanie - musisz zmienić nazwisko na dłuższe "Kos"
    zdecydowanie nie odpowiada standardom bezpieczeństwa :-)))

    --
    Emcek