  • 1. Data: 2005-10-09 14:06:57
    Temat: Firmy tworzace / wdrazajace systemy bankowe / finansowe
    Od: "Piotr Stankiewicz" <p...@w...pl>

    Moze to nie do konca najszczesliwsza grupa, ale mysle, ze znajde tu
    odpowiedz na nastepujace pytanie:

    Jakie znacie dzialajace w naszym kraju firmy zajmujace sie badz tworzeniem
    oprogramowania finansowego (bankowego najlepiej) badz wdrazajace zachodnie
    systemy? (Najlepiej takie, ktore obecnie poszukuja pracownikow ;) Szukam
    jakiejs ciekawej roboty zwiazanej z projektowaniem systemow bankowych, ich
    wdrazaniem lub zwiazanej z projektowaniem nowych produktow, logistyka,
    procedurami, systemami jakosci itp. Gdzie najlepiej uderzyc? Jakies
    pomysly?)

  • 2. Data: 2005-10-09 14:08:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Stankiewicz wrote:
> [...]
    > projektowaniem nowych produktow, logistyka, procedurami, systemami
    > jakosci itp. Gdzie najlepiej uderzyc? Jakies pomysly?)

    Hmm - czyli doswiadczenie masz zerowe - bo jakiekolwiek nazwy powinienes
    znac...
    Najbardziej rozwija sie teraz Comp Rzeszow, mozesz jeszcze zobaczyc o
    ComputerLand, Softbank i takie tam rozne. Jednym slowem rusz glowa i
    poszukaj w googlach.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-10-09 14:51:05
    Od: "Piotr Stankiewicz" <p...@w...pl>

    > Hmm - czyli doswiadczenie masz zerowe - bo jakiekolwiek nazwy powinienes
    > znac...

    Nie przesadzajmy ;).

    > Najbardziej rozwija sie teraz Comp Rzeszow, mozesz jeszcze zobaczyc o
    > ComputerLand, Softbank i takie tam rozne. Jednym slowem rusz glowa i
    > poszukaj w googlach.

    Myslalem raczej o troche mniej znanych badz tez o sytuacji gdy ktos na
    grupie slyszal o jakiejs ciekawej ofercie zatrudnienia. ;).

  • 4. Data: 2005-10-09 15:29:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Stankiewicz wrote:
    > Myslalem raczej o troche mniej znanych badz tez o sytuacji gdy ktos na
    > grupie slyszal o jakiejs ciekawej ofercie zatrudnienia. ;).

    Mniej znane, ktore wdrazaja systemy zagraniczne? ;)
    Tak czy inaczej ja bym szukal w komunikatach gieldowych bankow i w prasie
    branzowej - moze do jakiegos outsourcesra bys sie zalapal, chociaz o mniej
    znanych firmach z twoja specjalnoscia - jakos nie slyszalem...

  • 5. Data: 2005-10-09 15:37:04
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Piotr Stankiewicz napisal dnia 2005-10-09 16:51:

    > Myslalem raczej o troche mniej znanych badz tez o sytuacji gdy ktos na
    > grupie slyszal o jakiejs ciekawej ofercie zatrudnienia. ;).

    Rany, co za lenistwo, rusz nawet nie cztery litery tylko rękę (w sumie też 4
    litery :) ) i poszukaj w internecie na stronach tych firm. Do nazw dorzucę
    jeszcze Talex, Softnet, BSB, ATM i Polsoft. A przede wszystkim Google.

    Mniej znanych? Albo firma robi coś dla banków, albo jest nieznana. Tak się
    składa, że banki to firmy prześwietlane na wylot, więc ich ważni kontrahenci też
    są znani.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 6. Data: 2005-10-09 15:37:50
    Od: "TeWu" <t...@g...pl>

    Witam,

> [...]
    > oprogramowania finansowego (bankowego najlepiej)

    > procedurami, systemami jakosci itp. Gdzie najlepiej uderzyc? Jakies

    wchodzisz np. na demo serwisu
    transakcyjnego Inteligo->Źródło strony-><meta name="Author"
    i co widzisz?

    wchodzisz np. na demo serwisu
    transakcyjnego LukasBanku->Źródło strony-><meta name="Author"
    i co widzisz?

    itd, itd, itd.

    tak jak pisał Ci Amra, rusz głową - nikt przecież nie zrobi tego za Ciebie
    ;)

    pozdrawiam :)
    T.
    --
    www.PragmaSoftware.com
    Programy na zamówienie

  • 7. Data: 2005-10-09 15:57:00
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    www.softax.pl

  • 8. Data: 2005-10-10 05:22:59
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Marcin Kaminski" <m...@g...art.pl> napisał w
    wiadomości news:dibdf7$sgm$1@sunflower.man.poznan.pl...

> [...]
    >
    > Mniej znanych? Albo firma robi coś dla banków, albo jest nieznana. Tak się
    > składa, że banki to firmy prześwietlane na wylot, więc ich ważni

    Banki i firmy ubezpieczeniowe organizuja wielostopniowe procedury
    quasiprzetargowe w celu wyboru najbardziej odpowiadajacego im potrzebom
    kandydata. Napisanie specyfikacji przypominajacej SIWZ zajmuje czasem nawet
    i pól roku.
    Firma kuzyna Mariana ma niewielkie szanse wygrac taki przetarg. Tu chodzi o
    prywatne pieniadze.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 9. Data: 2005-10-10 09:53:48
    Od: Wojciech Zych <w...@p...onet.pl>

    http://www.comprzeszow.pl/?h=oferty_pracy&t=1&s=prac
    a_stan