  • 1. Data: 2005-01-30 20:54:15
    Temat: FUND TRANSFER FORM - tłumaczenie
    Od: "Scalarvector" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam do wypełnienia FUND TRANSFER FORM (formularz transferu gotówki)
    Mam wątpliwości co do właściwego zrozumienia treści z języka angielskiego.

    ACCOUNT NUMBER: tu mam wpisać numer konta bankowego na które ma być przelana
    gotówka
    ACCOUNT VALUE: tu mam wpisać kwotę gotówki jaka ma być mi przelana
    NEXT OF KIN: wpisać mam imię i nazwisko osoby najbardziej ze mną sprokrewnionej
    ADDRESS/COUNTRY OF ORIGIN: tu mam wpisać swój adres
    PASSPORT NUMBER: numer paszportu
    PHONE TEL & FAX: mój numer telefonu
    BANK NAME: nazwa banku w którym mam swoke konto
    ADDRESS: adres banku
    TRANSFER COST $10 koszt transferu
    PROCESSING COST $10 koszt obsługi
    A/C NUMBER nie wiem co to oznacza
    AMOUNT APPLIED FOR (IN WORDS): słownie kwota gotówki jak ma być mi przesłana
    CONTRACT NO. (IF ANY): numer umowy
    APPLICANT&#8217;S SIGNATURE: mój podpis
    FULL NAME: moje imiona i nazwisko

    Mam pytania:
    Czy dobrze zrozumiałem pola formularza?
    Co to jest A/C Number?
    W przypadku gdy nie mam paszportu mogę wpisać numer dowodu osobistego?
    Jak jest po angielsku numer dowodu osobistego?
    Czy można zostawić numer paszportu pustym.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    Scalarvector

  • 2. Data: 2005-01-30 21:17:08
    Temat: Re: FUND TRANSFER FORM - tłumaczenie
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    AMOUNT APPLIED FOR (IN WORDS)
    to według mnie: tytułem, czyli za co

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 3. Data: 2005-01-31 00:40:45
    Od: <c...@l...plussuu_nnntooo>

    > A/C NUMBER nie wiem co to oznacza

    czyli ACCOUNT NUMBER = numer konta

  • 4. Data: 2005-01-31 03:15:58
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > W przypadku gdy nie mam paszportu mogę wpisać numer dowodu osobistego?

    nie wiem, ale zapytaj wczesniej.

    > Jak jest po angielsku numer dowodu osobistego?

    generalnie to Government Picture ID Number lub Government Foto ID Number

    > Czy można zostawić numer paszportu pustym.

    Zapytaj..