  • 1. Data: 2002-02-13 13:24:18
    Temat: Eurokonto - Pekao SA
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś może mi powiedzieć czy bank Pekao SA automatycznie zamyka Eurokonto
    Standard (wydana tylko karta Maestro) jeśli przetanie być ono regularnie
    zasilane...

    Pozdrawiam!
    Prof_ex

  • 2. Data: 2002-02-13 14:09:11
    Temat: Re: Eurokonto - Pekao SA
    Od: "AmarOK" <s...@p...wp.pl>

    > Czy ktoś może mi powiedzieć czy bank Pekao SA automatycznie zamyka
    Eurokonto
    > Standard (wydana tylko karta Maestro) jeśli przetanie być ono regularnie
    > zasilane...

    nie

  • 3. Data: 2002-02-13 16:16:56
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    > Czy ktoś może mi powiedzieć czy bank Pekao SA automatycznie zamyka
    Eurokonto
    > Standard (wydana tylko karta Maestro) jeśli przetanie być ono regularnie
    > zasilane...

    Mialem kiedys cos takiego. Po kilku miesiacach braku regularnych wplywow
    konto zostalo zdezaktywowane. Ponowna aktywacja wymagala stosu papierkow,
    dodatkowej oplaty... Zaplacic zaplacilem, ale niedlugo pozniej konto
    zamknalem. I nie zaluje.

  • 4. Data: 2002-02-14 11:17:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 17:16:56 +0100, "schen" <s...@i...pl> wrote:

> [...]
    >konto zostalo zdezaktywowane. Ponowna aktywacja wymagala stosu papierkow,
    >dodatkowej oplaty... Zaplacic zaplacilem, ale niedlugo pozniej konto

    Skoro nie było wpływów przez kilka miesięcy, a przecież takowe
    deklarowałeś, to co się dziwisz? Natomiast mi się zdarzały pojedyncze
    miesiące bez wpływów i nic się nie działo. Nawet debetu i Mastercarda
    mi nie cofnęli.

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-02-14 14:02:44
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Tristan hrabia Alder wrote:

    [...]
    > Skoro nie było wpływów przez kilka miesięcy, a przecież takowe
    > deklarowałeś, to co się dziwisz?

    Pytałem się tylko tak teoretycznie, doskonale wiem, że przy zakładaniu
    Eurokonta deklaruje się jego systematyczne zasilanie. Ale czasem teoria mija
    się z praktyką... Inne banki-marmurki (np. BSK, Citi, KB) o ile się dobrze
    orientuje przy koncie typu "Standard" nie wymagają comiesięcznych wpływów.

    > Natomiast mi się zdarzały pojedyncze
    > miesiące bez wpływów i nic się nie działo. Nawet debetu i Mastercarda
    > mi nie cofnęli.

    Hmm, teraz to za zastrzeżenie EC/MC w Pekao z winy użytkownika można całkiem
    nieźle zapłacić 20PLN x ilość miesięcy ważności karty (a ta wydawana jest na
    chyba 2 albo 3 lata)...

    Pozdrawiam!!!
    Prof_ex